Bahi Jaldi Jaao
Santa: Bahi Jaldi Jaao tumhare Ghar Mein Barsta ka Pani Ghus Gaya hai,
Banta: Kyun Jhooth Bolte Ho, Gahr Ki Chabbi to mere Pass Hai..?
by Pak101.com (few years ago!) / 1001 views
Similar Jokes
For job interview question.
Brithish to sardar:"where is abu dahbi
Sardar:jis qubrastan ty ammi dabi,ody naal e zara para kr k abu dabi"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Papa: whom do u like more mama or papa
kid: both
Papa: no tell me 1.
Kid: both
Papa: if i go america & ur mother go to paris. Where u go?
Kid: paris
Papa: this mean u like ur mother?
Kid: no.
Paris is beautiful then america
Papa: if i go paris & ur mother go america so where u go
Kid: america
Papa: why kid: bcuz i havent been there before . .
Papa: Ullu da Pattha.. ;-p
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bacha: me Ne hathi k samNe 12 kelay rakhe usne 11 khaye, aik q Nhi khaya?
Admi: hathi ka pait bhr gya hoga
Bacha: nhi 12wa kaila plastic ka tha,
Acha dubara mene hathi k samne 12 kaile rkhe to usNe ek b Nhi khaya q?
Admi: saare kaile plastic k honge
Bacha: nhi, is dafa hathi plastic ka tha...
Bacha: pr ab kaile b asli the or hathi b asli tha pr hathi ne ek b kaila nai khaya..
admi:
Kiun?
Bacha: hathi tv main tha or kela bair
Bacha: acha ab asli hathi or asli kaile dono tv pr the phr b hathi ne kaile nai khaye.
Admi: kiun bhai??
Bacha: dono alag alag channels pr the
Hahahaha
Tapa Tapa K GE0:-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pappu ki hui master se ladai…
Master ne ki pappu ki pitai…
Pappu ka garam hua khoon.
gaya kabristan aur master ka photo taang kar likh diya.
“COMING SOON.
by Pak101.com (few years ago!)
Why is Salman Khan disturbed these days?
Usi girlfriend jawaan ho gayi hai,aur bhabhi badnaam ho gayi hai…!
by Pak101.com (few years ago!)
Wife husband say :
aji sontay ho main aaj kal bohat kubsort hoti ja rahi hon
Husband:
tumhay kis nay kaha
wife:
meri khubsorti daikh ker aab rotian bhi jelnay lagi hain
by Engineer Rizwan (few years ago!)
Lady Goes to a Fruit Shop
Shopkeeper:Ur Dog is eating my Fruits
Lady:- Shona,Dont eat d Fruit without washing
them
by Tanveer Hussain (few years ago!)
GF-Chand Kitne Hote He?
BF-2,Ek Tum Aur Ek Upar
After Marriage:
Bv-Chand Kitne Hote He?
Pati-Andhi Ho?
Wo Uper Kharbooza Nazar Aa raha He
by Pak101.com (few years ago!)
Aankhon me Aansu, Chehre par hansi hai.
Sanso me aahen,
Dil me bebasi hai.
Pehle kyu nhi btaya
Darwaze me ungli phasi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Agar Koi Ladki Ghar me Bhi Make up laga kar Ghume to Samjho...
.
.
.
.
.
.
Ki
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Uska Mobile Phone 3G Hai
by Pak101.com (few years ago!)