Pathan
Man: Radio or Akhbar me kya farq hai?
Pathan (bohat sochny k bad): Daikh mera bhai, baat hai samjhny wali, ab radio me Aap rotiyan tou nai la skty na.;-)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 961 views
Similar Jokes
Pati ghar jaldi aa gya
Patni ne PREMI(GUPTA JI) ko powder laga kar kone me MURTI ki tarah khada kar diya or pati ko kaha ye MURTI Gupta ji ne di hai.
Pati adhi raat ko uth kar MURTI ke aage Sandwich rakh kar bola: Kha lo Gupta ji, Parso me bhi Tumhare ghar sari raat aise hi khada rha tha sala kisi ne pani b nhi pucha.
by Pak101.com (few years ago!)
Shehri bacha: Papa aj boht garmi he
Papa: Hum aj hi A/C lagwa len ge
Paindo bacha Abba aj kini garmi ey
Abba: ja kanjra tind karwa k aa tenon hosh avay.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Do u know what is difference Between radio and akhbar?
.
.
Simple
.
.
Akhbaar me hum rotyaan bech sakte hain and radio mai nahin :P
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 darzi logon k kapde lekr farar hogya
Koi kehta meri pant,
Koi kehta meri Shirt,
1 Santa bhi Ro raha tha Logo ne puchha Q Ro Rahe ho?
Santa:mera naap le gaya
by Pak101.com (few years ago!)
Patni: aap cigarette mat piya karo, bohot badbu aati hai.
pati ne cigarette pina chhod diya.
Patni: aap paan, gutkha mat khaya karo daant kharab ho jayenge
pati: ne paan aur gutkha khana bhi chhod diya.
Patni: aap bike dhire chalaya karo, kahi accident na ho jaye
pati ne bike dheere chalani shuru kar di.
Patni: aap apne baal thik se rakha karo, acche nahi lagte aise.
pati ne apne baal thik kar liye
@…2 saal baad…@
Patni : Ab aap pehle jaise nahi rahe…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girls are like an internet virus:
They enter your life,
Scan your pockets,
Transfer your money,
Edit your mind,
Download their problems and
Delete your smile
So please download the software SayNoToGirls.EXE to save your life otherwise the hardisk of your heart may crash
by Mohammad Ali (few years ago!)
RAAZ: Maine kal easy load wale ko bewakoof banaya
FARAZ-Wo kese?
RAAZ- Maine usko 100 Rupey diye
or number galat likhwa diya..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Ji and Umbrella
Ek sardar ki chatri me hole tha,
kisine pucha, umbrella me hole kyun?
Sardar bola, Oye barish ruk jayegi to pata kaise
chalega.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar angraiz se:hum ne 1 aisi cheez bnai hy jis se insan dewar k aar paar daikh skta hay.
Angraiz hairan ho krwoh kya ??
Sardar"MORI"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
teacher 2 santa-tum me kuch kamiya hai
santa next day coat pant pehan k aata hai teacher- what is this?
santa-raymond,the complete man.
by Pak101.com (few years ago!)