This is not fair
Teacher asked to a student,”Rony if 2 & 2 makes four how is 4 & 4 ?”
Student replied, “This is not fair teacher, you always do the easy ones and leave the hard ones for me.”
by Pak101.com (few years ago!) / 1032 views
Similar Jokes
1 truck ko rasi se band kar le ja raha tha
aik sardar ne dekha wo has has lotpot ho gia aur kehne laga
itni si rasi ko le jane k lye 2 2 truck.
by Sabir shah (few years ago!)
Jalebi aur ladkiyo me kya similiarity hai..??
.
.
?
.
.
?
.
.
?
?
.
?
.
?
.
.
?
.
.
?
.
Dono hi kabhi seedhi nahi ho sakti,
Par hoti bahut sweet hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ek Jyotish Ke Paas Kundli Dikhane Gaya.
Jyotish: Tera Naam Santa Singh Hai?
Santa: Ji Maharaj
Jyotish: Tujhe Do Ladki & Ek Ladka Hai?
Santa: ji Maharaj
Jyotish: Tune Abhi 10 Kilo Chawal Kharide Hai?
Santa: Haan, Oye Aap To Antaryami Ho
Jyotish: Bete Agli Baar Aana, To Kundli Lana Ration Card Nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : Yaar!
Ye Auratein Sharab
Se Nafrat Q Karati Hai?
Banta :
Islye Ki Sharab Pine Ke
Baad Chuhe Jaisa Pati Bhi Sher
Ho Jata Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Difference between Problem , Talent and Kismat
2 Boys love 1 Girl = PROBLEM!
1 Boy love 2 Girls = TALENT!
2 Girls love 1 Boy = Qismat.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Please is SMS ko itna SEND karo k Meri hony wali Biwi tak pohanch jaye:
"JAAN Tum kahan rehti ho? Apna Address to bata do."
Please meri Madad karen
by Pak101.com (few years ago!)
Classroom me urdu gramar ki class ho rai the.
Teacher: mery bety ko shaadi me dilchaspi nai hy
is fiqray me "mera beta" kya hy
Student:"khusra
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Jyotishi Se- Meri Shaadi Kyon Nahin Ho Rahi Hai.?
Jyotishi- Kaise Hogi.. Kundli Mein Sukh Hi Sukh Jo Likha Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ek Din Shahar Ke Top Class Hotel Mein Khana Khane Gaya
Thodi Der Baad Jab Uska Order Aya To Usne Order Dekh Ke Waiter Ko Awaj Mari Aur Gusse Se Bola
Santa: “Waiterrrrrrrr, Chiken Biryani Mein Chiken Hi Nahi Hai?”
Waiter Bhi Sardar Ji The Bole: “Sahab, Gulab Jamun Mein Kaun Sa Gulab Aur Jaamun Hota Hain“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Kumar ko apna apna gadha bechna tha.
Usne apne sare friends ko sms kiya: Agar tumhe kabi kisi gadhey ki zaroorat ho to mujhe yaad kar lena!
by Pak101.com (few years ago!)