To Be Consistent
To Be Consistent With The Popular Trait, N.W.F.P
(No Women For Pathan)
Has Been Re-Named
Khyber Pakhtunkhua – K.P.K
(Khan Pay Khan)
An Admirable Decision ;D
by Mohammad Ali (few years ago!) / 907 views
Similar Jokes
Santa ne Banta se kaha,”Sabse bada challenge kya hai?”
Banta replied – Answer sheet ko khaali chod do aur last me likh dena, paas karke dikha.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ka ek Buddha padosi accident me mar gaya…Woh uske ghar gaya aur poocha “BODY AAGAYI KYA?”Tabhi body lekar ambulance AA gayi…Santa Bola “Ye Lo ! Uncle ki badi lambi umar hai !!”
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: i love u…
Girl: sorry but I love sum1 else…
Boy: ok your happiness matters me more than ur love… . . . . . . . . . . . . .
Moral: moral voral kuch nahi jaha apni bezzati ho rahi ho waha acha dialogue maar -
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar: I was caught by the police as they find diamonds in my socks.
Friend: are you a smuggling diamonds..?
Sardar: I was smuggling Sock…
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor owr Allah ko khabi naraz mat karna
Kionke jab Allah naraz hota hai, tu wo Doctor ke pas bhej daita hai
Owr jab Doctor naraz hota hai, tu wo Allah ke pas bhej daita hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Modern Aashiq:
Aaj Apni Girl-Friend Ki Shaadi Mein
Ja Kar Ye Ehsaas Hua,
Ki Rajma Chawal Achhe Ho To Mohabbat Bhi Feeki Lagti Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: aap dariye mat. main hoo na.
Patient: wahi mera sabse bada dar hai doctor.
by Pak101.com (few years ago!)
Baap: Beta koi bat nai tumhari qismat mai Fail hona hi likha tha
.
Beta: Jee Papa, yai tu acha howa mai ne pura saal parha nai warna sari mehnat zaya hojati
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Ghar Se Hmesha Hasne Ki Awaz Ati
Kisi ne Khush-Gawar Zindgi Ka Raz Pucha
Shohr Bola : BV Muje Jote Mrti HyLg Jai To Wo Hansti HyNa Lage To me Hansta hon.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:
“Pappu MQM wale ki beti ko
bhaga kar le gaya. Is ka future
tense batao ?”
Student:Pappu ki namaz-e-janaza
shaam 6 baje ada ho gi……
by hearthackervsgirls (few years ago!)