MUNNA BHAI visits Mysore palace
MUNNA BHAI visits Mysore palace.
CIRCUIT: bhai us kursi par mat baithna.
MUNNA: kaiku ?
CIRCUIT: wo tipu sultan ki he bhai.
MUNNA: tension kaiku leta he re maamu ?
aayega to uth jaunga re ,i shappath
by Pak101.com (few years ago!) / 954 views
Similar Jokes
preeto poti test karvane gayi dr. ne kaha-ye poti nahi halwa hai.
preeto-ek phone kar lu.
dr.-kyo?
preeto-santa ji ko batana hai ki unke tiffin mein poti chali gayi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
In a party a hand some boy asked a girl:are you going to dance?
She felt so happy and said:yes
boy:thats good,so i have your chair
by Sabir shah (few years ago!)
Mental hospital ka doctor apni wife ko kehta hai: Pagalon ke saath reh reh kar mein aadha pagal toh ho hi gaya hoon. Wife: Kabhi koi kaam poora bhi kar liya karo.
by Pak101.com (few years ago!)
DO sardar jungle main ja rahy thay k ach
DO sardar jungle main ja rahy thay k achanak shair ( lion ) samnay a gaya .
1st sardar nay uski ankho main mitti daal di or bhagnay laga.
1st sardar: o nus v ..!!
2nd sardar: mitti ty tu pai ay..tu nuss..!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Girl to Shopkeeper: Koi esa "Valentine Card" hai, jis par lekha hon "mai sirf owr sirf tum se pyar karti hon" ?
.
Shopkeeper: Haan hai
.
Girl: Acha 7 cards dena
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Shadi me 1 pathan bohut dair tuk
khana kha raha tha,
kisi ne pocha kab tuk khao gay?
...
Pathan:me to khud kha-kha k dukhi hon,
per kia karon card me likha tha Dinner 7 to 10PM.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek sardar doosre se keh raha hai ke “Maine machcharo ko ullu banaya !”
Second Sardar: “Kaise?“
First says: Maine mosquito coil mere bajuke room mein lagaya aur main apne room mein soya. ha ha ha ha…..
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Ki Cycle Chori Hogai
“Us Ne Alaan Kia”
Jis Ne Meri Cycle Churai He Wo Sham Tak Wapas Kr De.
Warna Me Wohi Kronga
Jo Mere Abo Jan Ne Kia Tha”.
Sham Se Pehle Us Admi Ne Cycle Wapas Krdi,
Or Pocha
“Ap K Walid Sahab Ne Kia Kia Tha ? Pathan Ne Jawab Dya!
“Unho Ne Dosri Cycle Khareed Li Thi”..
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: may tang agaya hun
.
.
Har cheez may meri Car mera ghar
mera mera karti ho
.
.
Kabhi hamara bhi keh dya karo..
.
Ab kiya dhoond rahi ho rahi ho?
.
.
Wife:
.
.
.
hamara duppata..:P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sonu: papa, aaj mujhe ek ladke ne mara.
Papa: kya tum use phchan sakte ho?
Sonu: haan papa mein uska daant saath laya hu.
by Pak101.com (few years ago!)