Ek larki ghr se baag gye.
Ek larki ghr se baag gye.....aur 3 din baad wapis aye..
papa:-aab kha lene aayi hai??
larki:-patli pin wala charger.
by Pak101.com (few years ago!) / 968 views
Similar Jokes
Teacher : What a pair of strange socks you are wearing,
one is green and one is blue with red spots!
Sardar ji: Yes it’s really strange.
I’ve got another pair of the same at home.
by Pak101.com (few years ago!)
Shehri Bacha: Papa Aaj BohaT Garmi Hy
Papa:Hum Aaj Hi A/C Lagwa Ly Gay
Paindu Bacha: Abba Aj Bari Garmi Ay
Abba: Ja Kanjra Tind Karwa K Aa Tenu Hosh Aaway
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikari: Amma thoda sa khana dena
Amma: Abhi khana nahi bana hai
Bhikari: To banane ke baad miscall kar dena
by Pak101.com (few years ago!)
Aadmi road par khara ho kar hans bhi raha tha aur ro bhi raha tha,
paas se guzarne wale larke ne poocha:
Bhai sahib, kiya hua, aap kabhi hanste hain aur kabhi rotey hain.
Aadmi bola: Yaar hans es liye raha hun ke meri saas 7th floor se gir gaii, aur ro es liye raha hun ke wo meri naii BMW par giri hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ak dm Bus Ke Break lagee Ak pathan larkee par jaa giraa larke ne kha kya kr rhey hu.
Pathan:Allama Iqbal Open University se B.A
by Haris Abbas Qureshi (few years ago!)
Ek baar ek Totaa (Bole to Parrot) Ud raha tha full speed par.
Uske saamne achanak full speed mein ek Ferrari aa rahi thi, dono ki takkar hui...
Totaa behosh hoga ya, raste mein ek bhikari tha usne Totaa ko uthaya aur ghar le gaya.
Usko marham lagaya aur pinjare mein rakh diya.
Jab Totaa ko hosh aaya, usne apne aap ko pinjare mein dekha.
Aur bola, Aalia JAIL . Woh Ferrari ka driver mar gaya kya
by Pak101.com (few years ago!)
Santa propose a girl..
Girl replied-
Thapad marungi...
Santa replied-
Thapad maregi toh mukka bhi khayagi.....
by Pak101.com (few years ago!)
Aurat Zubaida Apa Se
Jb bi mera shohar ghr ata hai to atay hi mujhy marna shuru kar deta hai,
Zubaida Apa: Wo jb ghr aye tum15 mint tk dant saf kia karo,
Aurat kuch din baad,
Dant saf karny ka itna fayda hai ky ab mera shohar mujhy kuch nhi kehta.
by Pak101.com (few years ago!)
Munnabhai : Ye Circuit !! Sala apun ke desh ko
kaun chala rahela hai ?
Circuit : Bhai….bole to apun ka desh to
SMS chala rahela hai….
Munnabhai : Abe kya bak raha hai?
Circuit : Bhai …sahi bola apun NE…SMS bole to …
Sardar Manmohan Singh !!
by Pak101.com (few years ago!)
Samajne ki kosish kro muje tang N kro Akela chor do Rat tmhari waja se so nhi ska Mat khelo mri zindgi se
GOLU hath jor k machar se kh rha tha
by Pak101.com (few years ago!)