Munnabhai : Ye Circuit !! Sala apun ke desh ko
Munnabhai : Ye Circuit !! Sala apun ke desh ko
kaun chala rahela hai ?
Circuit : Bhai….bole to apun ka desh to
SMS chala rahela hai….
Munnabhai : Abe kya bak raha hai?
Circuit : Bhai …sahi bola apun NE…SMS bole to …
Sardar Manmohan Singh !!
by Pak101.com (few years ago!) / 1052 views
Similar Jokes
Ustaad shagird se: Janglaat kisse kehte hain?
Shagird: Jo jhung laato se khele jaye usse janglaat kehte hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar in police station:
ay tasveeran kina diyan ne?
Police: Criminals ki jin ko arrest karna hai.
Sardar: Tay paglo, jadon khechiyan c udon e pharr lene c
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa 60th Birthday
Banta-Ye Cake Pe bulb Q lagaya he?
Santa-60 Candls lagane Me Mushkil ho Rhi thi
Isliye 60Watt k bulb laga diye
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:Bachcho,Aaj Mai Apko Bhag Ke Sawal Sikhaungi
Billu:Mam Mai Bhag Ke Sawal Nahi Kar Sakta,Mera Dam Bhar Jata hai
by Pak101.com (few years ago!)
Patient: Doctor, Yeh mera pehla operation hai….thoda dhyaan se operate karna.
Trainee Doctor: Areay bhai daro mat… yeh mera bhi toh pehla operation hai “Bhagwan Pe Bharosa Rakho”
by Pak101.com (few years ago!)
PTHAN 1 “Mazar” pe Bomb Rakhte Huay Pakra Gya
Logo Ne bohat Maara 0r Pucha æsa Q kia.?
PTHAN ko Kuch Samaj Na aaya To Bola:”Mene Bomb Rakhne ki Mannat Mani thi
by Pak101.com (few years ago!)
An Unmarried Man Wrote His Status On Facebook As: “Wanted Wife”
Two Girls Like It.
.
.
.
And 10,000 Men Commented: “Please Take Ours“
by Pak101.com (few years ago!)
For job intrview Question.
British to Sardar: “where is abu dabi?”
Sardar:
“jis qubrastan ty Ami Dabi,
Ody naal e zara para kr k Abu dabi”.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
BV -Wo Aadmi Muje Dekh K Muskura Raha H
Pati-Jrur hasega,jb maine pehli bar tumhari shakal dekhi thi to Mai b 3din tak Apni hasi nai Rok paya tha
by Pak101.com (few years ago!)
Why did the Grammer teacher slap Santa’s Son?
B’coz he asked: Why is BRA Singular, when it covers 2 items n PANTIES Plural when it Covers one item?
by Pak101.com (few years ago!)