Yaar Kahi To Beth Ke
Ek Baar Ek Couple Park Mein Beithe Hote Hai.
Police Wala: “Park Mein Aise Beithe Ho, Bacho Pe Kya Asar Padega?”
Aadmi: “Hum Dono Married Hai”
Police Wala: “Toh Ghar Mein Ja Ker Betho Na”
Aadmi: “Tab Isske Pati Pe Kya Asar Padega“
by Pak101.com (few years ago!) / 1001 views
Similar Jokes
Sunny: Kal movie dekhi, usme na koi scene tha, na koi
aawaz.
Bunny: Naam kya tha film ka.
Sunny: NO DISC
by Pak101.com (few years ago!)
Major Rohail ka bacha: Teri MAA itni moti hai k sab us ko TRUCK kehte hai.
Pathan ka bacha: Teri MAA moti nahi hai is liye sab log use cycle cycle kehte hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Medam-kaha se copy ki, kahan h pen?
Boy-jbse tumhe dekha kya copy kya pen
Tere mast-2 do nain mere dil k le gye chain gayab h copy or kho gaye pen
by Pak101.com (few years ago!)
Larkay Wale: Hume Aisi Larki Chahiye
Jo zayada Khati-Peeti Na Ho,aur
hamesha chup rahe or shohar ki sunay.
Larki walay:
Aisi Larki To Apko ICU Me Hi Milegi.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Man 2 pathan: Khan ji kal mainy apko phone kia par aap ny uthaya nahi?
Pathan:
Kyun uthata..,
Ye jo meiny 5 Rupye dekar GAANAA Lgwaya hai wo tera BAAP sunega
by Hina Ali (few years ago!)
Accident hua, bheed ho gayi! Santa ko age aane ka mouka nhi mil raha tha! Santa chillaya- Hay mera bapu! Sbne aage jaane diya... Dekha toh Kutta mara pada tha...:
by Pak101.com (few years ago!)
Manager: hamaare bank mein hum aapko binaa interest ke loan denge.
customer: arey, jab dena hai to thoda haste haste dona. agar dene mein interest nahi hai, to mat do
by Pak101.com (few years ago!)
Boy1: Meet my Wife Tina
Boy2: Oh! I know her
Boy1: How?
Boy2: V were caught sleeping 2gethr
Boy1: Wat da hell ?
Boy2: during lecture In Physics class YAAR:-P
by Pak101.com (few years ago!)
santa bar bar apni windows ka
Pasword bhool jata tha.
Ek baar usne socha
Mein apni windows ka Password kya rakhu jo kabhi na bhulu.
Usne password rakha INCORRECT
Ab jab bhi wo ghalat pasword enter karta
Computer usey khud bata deta
“Your pasword is Incorrect”
Santa Rocked. Computer Shocked…
Oye Balle Balle
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: tu mujhe 3 caror rupiye de main 2 month k baad LOTA donga.
Admi: (after 2 month)
Chal apna wada pura kar…
Sardar: yeh lay LOTA
by hearthackervsgirls (few years ago!)