Exam ka examiner bahut strict
Exam ka examiner bahut strict tha aur paper hard tha
cheating nahi karne de raha tha..
1st bencher ne chit likh kar examiner ko di..
Examiner chup chap ja ke apni chair pe beth gaya..
2nd bencher pehle se :- yaar tune kya likha... ??
1st bencher ne kaha:-“SIR , Peeche se aapki pant phati hui hai.. :D :O :p*
by Pak101.com (few years ago!) / 979 views
Similar Jokes
4 Pathan train k piche bhag rahe thay
4 Pathan train k piche bhag rahe thay,
2 charh gaey
To train men logon ne kaha
WELDONE
Pathan: khaak well done?
Jana to unhen tha hum to chorne aaey thay.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan Ko Doctor Ne E.C.G Krwane Ko Kaha,
Pathan Lab Phoncha To Test Ka Nam Bhool Gya
Thori Dair Sochne K Bad Kehne Lga,
Bhai Jan! Hum Ko C.N.G. Pe Kardo
by Pak101.com (few years ago!)
1st Friend:" chup raho dekho ghar se phone hai..
.
.
2nd Friend:" arre Zara beer ke bottle toh sarka idhar..
.
.
3rd friend:" tune jo cigrat di wo khatam ho gayi dusri de..
.
4th Friend:" (in female voice) januuu yaha aao na plz aaaaooo naaa...
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar with a new mobile called everyone from his Phone Book & said "My mobile No. has changed Earlier it was Nokia 3310 now it is 6610".
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Dunya me kitne
Bar-e-Azam hen?
Pathan:
4
Teacher:
Kn Kn Se?
Pathan:
1. Quaid-e-Azam
2. Sikandar-e-Azam
3. Mughal-e-Azam
Or
4. Mera Chacha
Haji Azam.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar Laughing behind Pathan at ATM Machine,
Ha ha I have seen your password,
Pathan: What is it?
Sardar: It is 4 stars (* * * *)
Pathan: Ha haa ha! You are wrong, it`s 2710.....
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Do pathan apas mein baatein kar rahe they
Pehle ne kaha yaarTum bare kaam chor ho
Yeh son kar dosra bola, ghalt bilkool ghalt Mujhe tu kaam se sakht nafrat hai Main bhala woh shey kion churane lagaJo mujhe pasand naheen
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Shadi se Pehly::
Larka: Kash wo din ajaye..
..
Larki: Tum mujhe chorr tau nhi dogy?
. .
Larka: Nhi aisa sochna bhi mat. .
. .
Larki: kia ap mujhe miss karogy?
. .
Larka: han..
. .
Larki: tmhari zindagi ma koi aur nhi?
. .
Larka: nhi tau..
. .
Larki: kia tum mujh se mohabt krtay ho?
. .
Larka: han jaan
. .
Larki: Oh jaan
==============
shadi k baad isi ko nichy se upar parrhen..
:D :D
by WAQAR (few years ago!)
Lady : So, you want to become my son-in-law? Boy: Not really, but I don't see any other way 2 marry ur daughter!
by khalid hussain (few years ago!)
Pathan: Dr. mujhe raat ko sapne me bandr cricket khelte dikhai dete hain
Dr: yeh dawa aaj se kha lena
Pathan: kal se kha lun
Dr: kyun?
Pathan: aaj final hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)