Mujhe Laga Aap Mard Ho
Mujhe Laga Aap Mard Ho
Train chali, Santa ek dibbe mai chadh gaya
TT bola: kyun praaji, nazar nahi aati, ye ladies dibba hai
Santa: Sorry ji, mujhe laga aap mard ho
by Pak101.com (few years ago!) / 1102 views
Similar Jokes
santa ws painting his home suddenly
he got an idea 2 save money
he painted d upper part of d wall n wrote below..!
Same as above
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 admi apne dost k Ghr gya,
bell bjane pr chota sa Bacha bahr nkla.
Admi:
Beta apky Abu ghr pe hn?
Bcha:
Ji wo to bzar gye hn.
Admi:
Acha apny brray bhai ko bulao.
Bcha:
Wo to cricket khelne gya h.
Admi:
Acha tumhari Ami to ghr pe hi hongi?
Bcha:
Ji wo apni saheliyon k 7 Picnic pr gai hn.
Admi: (gussy se):
To beta aap Ghr me Q bethe ho? Aap b kahin jao.
Bcha:
“Mein B apne dost k Ghr aya hua hun”
Admi: Lakh di Lanat Tere Nikky jay tay..:p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa ne chalenge kiya.....
"Ke wo kutubminar ko sar pe rakh k mumbai le jayega"
Saare news wale waha pahuch gye....
Tab bola "Bas koi utha k sar pe rakh de"
by Pak101.com (few years ago!)
A New Born Baby Ask To Nurse: “Can I Use Your Mobile Phone?”
Nurse: “Why?”
Baby: “Actually I Want To Tell The God I Am Land Safely To The Earth, Now Arrange A Girlfriend For Me And Dont Forget To SMS Me Her Address“
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Fauji Afsar Sardar Recruit Sey:
Agar Maidan Mein Tumharey Pass
Gholiyan Khatam Ho Jayein To Tum Kya Karo Ghey?
Janab Mein Awazein Nikaloon Gha
Dhishkoon,Dishkoon
by Pak101.com (few years ago!)
golu-madam aap murgi hai kya teacher- q golu -aap mujhe hamesha test mein anda deti hain
by Pak101.com (few years ago!)
7 reasons why I chose Engineering!
1) I hate 2 Rest
2) I have already enjoyed life in childhood.
3) I love tension.
4) I dont want to spend time with family..
5) I want to take revenge from myself
6) I love to study on Sundays & holidays too...
7) Pass hone ki khushi bardasht nahi hoti thi yar, kasam se.
by Pak101.com (few years ago!)
Kareena ko ladka hua ekdam kala
Saif bola tu gori main gora ladka kaise kala
Kareena boli tu hot main hot jal gaya saala
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar:
Bachpan vich maan di gal suni hondi te aj a din na vekhna painda.
Wakeel:
Kya kehti thi tumhari maan?
Sardar:
Anni deya jadon gal e nien suni tey fer dasaan ki.
by Pak101.com (few years ago!)
2 Arbi, Aik Doosre Ko Arbi Main Galiyan De Rahe Thy
Qareeb se guzartay huye
Phathan ne unse kaha
Qaari saib!
Amaara liye bi
Dua krna...! ;-)
by Abdul Hannan (few years ago!)