Santa Chemist Shop Par Gaya
Santa Chemist Shop Par Gaya Aur Dukandar Se Bola
Santa: “Mujhe Apne 4 Saal Ke Bete Ke Liye Vitamins Chahiye?”
Dukandar: “Sir Konsa, Vitamin A, B Or C?”
Santa: “Abe Koi Sa Bhi De De, Usko Abhi ABC Nahi Aati“
by Pak101.com (few years ago!) / 836 views
Similar Jokes
Khatoon Ne Apney Shohar Par Roob Jamaney Ke Lie
Cake Bana Kar Os Ke Saamne Pesh Kia
Shohar Ne Aik Tukrra Lia Aur Biwi Se Phoocha:
Kia Ye Tum Ne Khod Banaia Hay
Biwi:
Haa Q
Husband:
Bohut Khoob Tum Ne Is Cake May Kia Kia Daala Hay
Wife: Bohut Si Cheezey Lekin Tum Ye Kio Phoch Rahey Ho
Wife: Is Lie Ke Shayed
Doctor Bhi Mujh Se Yahi Sawal Karey
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan Ne Apni Qaza Namaaz Ada Karne Ka Socha:
Namaz Se Pehle Oonchi Aawaz Main Niyat Ki...
2 Rakat Namaz Fajar Qaza, 4 November 1996. Allah-o-Akbar
by Abdul Hannan (few years ago!)
There was once a young man who, in his youth, professed his desire to become a great writer.
When asked to define "great" he said, "I want to write stuff that the whole world will read, stuff that people will react to on a truly emotional level, stuff that will make them scream, cry, howl in pain and anger!"
He now works for Microsoft, writing error messages.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Socho agar doctor film banate to title kya hota?
1. Kabhi khansi kabhi jukam
2. Kaho naa bukhar hai
3. TB no 1
4. Kal patient ho na ho
5. Hum blood de chuke sanam
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Quaid-e-Azam ki Mazar par ja kar dua kar raha tha
"Maira Prize Bond har sorat mai nekalna chahie"
.
Jese hi wo Mazar se bahir agia, kesi ne uske Jaib se Prize Bond nekal lia tha
.
Wo dobar Mazar gia owr bola: "Jinah Sahb ! Pahly pori baat tu samaj lia karain"
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Girl:aj kal ki larian bahut taiz ho gai hain
Larka:g han shakal 10 rupee wali nai hoti aur 100 ka card mangti hain.
by Sabir shah (few years ago!)
Santa: mai tere mobile se apni girl friend ko sms bheju,
dekhte hain kya kahti hai?
Banta: No yar, agar usne handwriting pehchan li to…?
by Pak101.com (few years ago!)
Computer Science filed?
Ki lerhki?
Boys ko kaisay gaali de gi?
.?
.?
.?
.?
.?
.?
Pedaishii Error ?
.?
.?
Virus k bachay ?
.?
.?
Internet explorer Jaise Bekaar Browser ?
.?
.?
.?
.?
Windowsssss 98 Kay Keeeeeeeeday ?
?
?
1 click marungi to zameen se Delete ho kr seedha asmaan me Install hho jaye ga{(554)} ?
.?
.?
.?
.?
.?
by khalid hussain (few years ago!)
Mazdoor: Khabi Khabi mere dill main khial ata hai,
2nd Mazdoor: Batao kya khial ata hai?
1st Mazdoor: Jab bijli nahi, Pani nahi, to Bill kaha se ata hai?
by Pak101.com (few years ago!)
Train me 1 ladke ne T.T.E. Se kaha
.
"Mujhe subah 4 baje patiala utha
dijiye ga, main na jagu to jabardasti utar dijiyega,
Muje subah interview dena hai."
Subah 8 baje ladka jaga to patiala nikal gaya tha...!
Ladka TTE ko maa bahen ki
galiyan dene lga..!
Logo ne TTE se kaha ke wo apko
galiyan de raha hai aur appchup-
chap sun rahe hai.!!
.
TTE :- Main ye soch raha hun ki,
.
Subah jisko maine Zabardasti utar diya hai Woh kitni galiyan de raha hoga..:p
by Pak101.com (few years ago!)