Oye Tumko KUTTEY par Mazmoon
Teacher: Oye Tumko KUTTEY par Mazmoon
Likh kar Laney ka kaha tha?
Pathan: Hum kya karey, jab Hum ne KUTTEY par Pen rakha tö wo Hamara tang par
Kaat krar bhag gaya.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 843 views
Similar Jokes
Pathan Ki Shadi Pe Sub Pathan He Aaye Hoye They
Khana Start Hua Tu
Eik Pathan Ne Plate Pe Tissue Paper Dekh Kar Socha
Shayd Yeh Bhi Koi Khanay Ki Cheez Hai?
Jesay He Wo Khanay Laga
Us K Sub Dost Ek Aawaz Mein Chillane Lage
“Oye Yeh Mat Khana”
.
.
.
.
.
.
” Bilkul Pheeka Hai”,.
by Pak101.com (few years ago!)
A Superb Add Inn Newxpaper “For Sale ”
Complete Set Of Encyclopedia In Guuuuud Condition
Reaxon For Selling : No Longer Needed
Got Married Wife Know’x Everything.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Faqir:10rs dedo chai peyonga Seth:chai to 5 ki hai.....Faqir: Girl friend ko b pelaonga.....Seth:
Faqiro ne b Grl Friend banalin.....Faqir:nahi saab Girl Friend na Faqir bana dia ha :)
by Pak101.com (few years ago!)
pathan: yar main ne apni bv ko matric kerwaya inter kerwaya BA kerwaya, MA kerwaya, ab kia karu.
Sardar: ab ek acha sa ladka dekh ker shadi kerwado.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher Fill in the blank 900 chuhay kha k bili ______chali.
Sardar 900 chuhay kha k bili holi holi chali.
Teacher oye tenu pata nei eda ki jawab ay?
Sardar Me tuhada lehaaz rakhya A tusi mere master ho
Nei te 900 chuhay kha k te bili hil v nei sakdi ! ! !
Me te fer v holi holi tor diti Ay…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
For pepsi "shahrukh"
For coke "aamir"
For mirinda "vivek"
For fanta "rani"
& For Thums Up "Akshay"
Don"t worry
For Bante wala soda "You"
Cheers !!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy : hii
Girl : what
Boy : how are u?
Girl : do I know u?
Boy : I\’m Rich…
……Girl : Oh!!, I\’m layla 18 years old ! do u wanna go out ???
and btw I like ur hair =)
Boy : my name is Rich , and yours ??
Girl : sorry I don\’t talk 2 boys … =P ;->
by nadeem (few years ago!)
Aik sardar ne apne boss ko sms kia keh wo bemar hai
boss replys"\’jab main bemar tha to main ne apni biwi ko kiss kia tha to main theek ho gia tha tum b try karo\’
2 hours later sardar boss ko dobara sms karta hai keh \’your wife was very sweet\’
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Confidence Or Over confidence mai kiya farq ha.
Aap Apni GirlFriend ko Kiss kr sakte hain
Thats Confidence
Sirf Or Sirf Ap he kr Sakte Hain
Thats over Confidence!
by Pak101.com (few years ago!)
25 Sardar
train k piche bhag rhe the
.
.
... .
24 Chad gaye,
toh train me logo ne kaha.
.
.
.
.
.
WellDone guys
..
.
.
Sardar-Kya Khak WellDone
kamino, :@
.
.
.
.
Saala jana to usko tha
hum to sirf choodne aye the...
by Pak101.com (few years ago!)