Hum 2 se 3 ho gae
Sardar:maan khush khabri hai.
Maan:bol beta kia khush khabri hai?
Sardar:maan hum 2 se 3 ho gae.
Maan:beta huwa ya beti
sardar:nai , meri bivi ne dusri shadi kar li hai.
by Sabir shah (few years ago!) / 873 views
Similar Jokes
Santa: Shirt Ka Kapda Dikhao
Salesman: Plane Main Dikhav??
Santa: Nahi Helicopter Main Dikha
Saale Bander Ki Aulad Sardar Dekha Nahi Ke Mazak Chalu
by Pak101.com (few years ago!)
1 Admi bakriyan chara raha tha
.
Pathan: Yai bakriyan kahan le Ja rahe ho?
.
Admi (gussey se): Enhain School chorny Ja raha hon
.
Pathan: Mujhe Pagal samjha hai? Aaj tu etwaar hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Gabber sInGH nE jab JaNam LiYe To UsKi Maa usKo mAar rAHI Thi...
Nurse:Q MaR rHi ho??
mAA boLi: kamina jb se Paida HwA Hy, ake hI Baat Puch rHa He..??
.
.
... .
.
.
Wo kitnay Admin thay.....
by Pak101.com (few years ago!)
Boyfriend: Darling mein kal tumhaare ghar gaya tha but lagta hai
hamaari shaadi nahi ho paayegi
Girlfriend: Oh no kyun? papa se mile they kya ?
kya boley woh.
Boyfriend: Nahi, tumhaari behan se milaa tha..
by Pak101.com (few years ago!)
Nayi Aayi Dulhan Ko Saas Apne Pass Bitha Ke Samjha Rahi Thhi.
Saas: “Beti Ab Tum Mujhe Apni Maa Or Apne Sasur Ko Pita Hi Samjhna”
Tabhi Darwaje Par Ghanti Baji, Bahu Ne Darwaja Khola To Pati Aaya Tha.
Saas: “Kon Aaya Hai Beti?”
Bahu: “Maan, Bhaiya Office Se Aaye Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:ABC.
Girl:Ha?
Boy:Always be careful!
Girl:And?
BoyEFG. Don't ever forget girl!
...Girl:Are you?
Boy:HI. Happy Inlove.
Girl:So?
Boy:JKLM. Just keep loving me.
Girl:So, how about NOPQRSTUVWXYZ??
Boythinks) No other person quite reasonable shall treat u very well except me, you'll zee!
by Hina Ali (few years ago!)
Teacher: Usne khud khushi kar li, usse khud khushi
karni padi, difference batao.
Student: Pehle wala padha likha berozgar tha,
doosra shaadi shuda tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Life Style
Agar koi tumhian paththar mary.
To tum par farz hai k
Tum us par phool phenko,
Lekin Gamlay Sameet.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Apna Mobile Qabristan Men Dfna Rha Tha.
Man: Ye Kya Kr Rhe Ho?
Pathan: Yaara Dukan Wale Ne Kha He K Mobile DEAD Ho Gya Hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
e-Panaah Chahaat K Baad B Hm Usay Pa Na Sakey Faraz
Kixxi Sangdil Ne Usaay 30 Kah Load Karwaa K Jeeet Liya
( ‘;’)
<)(> // Bukhee
Easy Load Ki.
by Mazhar Khan (few years ago!)