Hum 2 se 3 ho gae

Sardar:maan khush khabri hai.
Maan:bol beta kia khush khabri hai?
Sardar:maan hum 2 se 3 ho gae.
Maan:beta huwa ya beti
sardar:nai , meri bivi ne dusri shadi kar li hai.

by Sabir shah (few years ago!) / 873 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa: Shirt Ka Kapda Dikhao

Santa: Shirt Ka Kapda Dikhao

Salesman: Plane Main Dikhav??

Santa: Nahi Helicopter Main Dikha

Saale Bander Ki Aulad Sardar Dekha Nahi Ke Mazak Chalu

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan


1 Admi bakriyan chara raha tha
.
Pathan: Yai bakriyan kahan le Ja rahe ho?
.
Admi (gussey se): Enhain School chorny Ja raha hon
.
Pathan: Mujhe Pagal samjha hai? Aaj tu etwaar hai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Gabber sInGH nE jab JaNam

Gabber sInGH nE jab JaNam LiYe To UsKi Maa usKo mAar rAHI Thi...

Nurse:Q MaR rHi ho??
mAA boLi: kamina jb se Paida HwA Hy, ake hI Baat Puch rHa He..??
.
.
... .
.
.
Wo kitnay Admin thay.....

by Pak101.com (few years ago!)
hamaari shaadi nahi ho paayegi

Boyfriend: Darling mein kal tumhaare ghar gaya tha but lagta hai

hamaari shaadi nahi ho paayegi

Girlfriend: Oh no kyun? papa se mile they kya ?

kya boley woh.

Boyfriend: Nahi, tumhaari behan se milaa tha..

by Pak101.com (few years ago!)
Haye Re Tera Bholapan

Nayi Aayi Dulhan Ko Saas Apne Pass Bitha Ke Samjha Rahi Thhi.

Saas: “Beti Ab Tum Mujhe Apni Maa Or Apne Sasur Ko Pita Hi Samjhna”

Tabhi Darwaje Par Ghanti Baji, Bahu Ne Darwaja Khola To Pati Aaya Tha.

Saas: “Kon Aaya Hai Beti?”

Bahu: “Maan, Bhaiya Office Se Aaye Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
ABCD

Boy:ABC.
Girl:Ha?
Boy:Always be careful!
Girl:And?
BoyEFG. Don't ever forget girl!
...Girl:Are you?
Boy:HI. Happy Inlove.
Girl:So?
Boy:JKLM. Just keep loving me.
Girl:So, how about NOPQRSTUVWXYZ??
Boythinks) No other person quite reasonable shall treat u very well except me, you'll zee!

by Hina Ali (few years ago!)
usne khud kushi ker li

Teacher: Usne khud khushi kar li, usse khud khushi
karni padi, difference batao.
Student: Pehle wala padha likha berozgar tha,
doosra shaadi shuda tha.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Life Style

Life Style
Agar koi tumhian paththar mary.

To tum par farz hai k
Tum us par phool phenko,

Lekin Gamlay Sameet.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

1 Pathan Apna Mobile Qabristan Men Dfna Rha Tha.
Man: Ye Kya Kr Rhe Ho?
Pathan: Yaara Dukan Wale Ne Kha He K Mobile DEAD Ho Gya Hai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Be-Panaah Chahaat K Baad

e-Panaah Chahaat K Baad B Hm Usay Pa Na Sakey Faraz
Kixxi Sangdil Ne Usaay 30 Kah Load Karwaa K Jeeet Liya
( ‘;’)
<)(> // Bukhee
Easy Load Ki.

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook