Kameena Baccha.

Kameena Baccha.. :P

Bacha: 1 Litre Aata De Do!
Dukandar: Beta Aata Kilo K Hisab
Se Milta Hai..
Dobara Kaho!
Bacha: Bottle Mein 1 Kilo Aata De
Do!

Dukandar: Beta Aata Bottle Mein
Nahin Aata.

Tum Dukandar Bano! Main Batata
Hun K Kaise Laite Hain..
Dukandar: 1 Kilo Aata Dedo!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bacha: Bottle Laye Ho? :-/ :-p

by Pak101.com (few years ago!) / 978 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan

2 pathan masjid mai Namaz parhne gaye.
Namaz ke baad pehla bola: Shukar hai, Jammat mil gaii.
Dosre ne jawab diya: Haan, agar wazu karne chale jate to jamat nikal hi j

by HAQ (few years ago!)
lo g kahani shoru

Lo G navi kahani shuru,
Agr hm Nawaz or Zardari me
‘Z’ ko Common len to naya Lafz
kuch ye Banega
.
.
.
.
Nawaz+Zardari=
Nawazardari

by A. Sami (few years ago!)
Kid To Mama In Washro0m!!

Kid To Mama In Washro0m!!

Kid: Mama Krlia Dhuladein

Mama: Ullu K Pathey Khud Dho

Kid: Jb Dhula Nahi Sakte To Khilate Q Hooooo..?

Apney Haq K Liye "Bol"

by Pak101.com (few years ago!)
Mere Mohalley Wale

Pathan: Mere Mohalley Wale Bohat Kanjoos Hein. Dost: Kiun?

Pathan: Sab Ne 14 Aug Manai Par Kisi Ne Qurbani Ka Gosht Nahi Bheja;-)

by Mohammad Ali (few years ago!)
GIRLFRIEND is like internet virus

GIRLFRIEND is like internet virus
she will enter ur life

scan ur pocket Transfer ur money Edit ur mind download her problems

Delete ur smile &Hang ur life..
So avoid ur gf & send her number 2 me

Dnt w0ry aBout mee, I m a professionalanti virus..

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar saying to his friend-

Sardar saying to his friend- yaar meina compeny ke computer ko jor jor se chalaya button dabaya to computer bolta he

“what r u doing”. Meine computer ko na main switch se band ker diya or bhag gaya.
Dusra Dost- kyon?

Sardar yaar computer has a good mind wo Malik ko bata dega to…

by Pak101.com (few years ago!)
Pati Ko Saza Kaise Di Jaye

Ek Ladki Ki Nayi-Nayi Shaadi Hui Par Kuch Dino Baad Uska Apne

Pati Se Jhagda Ho Jata Hai,
Apne Pati Se Dhukhi Ho Kar Wo Apni Maan Ko Phone Karti Hai,

Ladki: “Maan, Mera Inse Jhagda Ho Gaya, Main Do Hafte Ke Liye Milne Aa Rahi Hoon”
Maan Bhi Bahut Shatir Dimaag Ki Thi Boli,

Maan: “Beti Use Sukh Nahi Saja Milani Chahiye, Tu Wahi Ruk Main Do Mahine Ke Liye Aa Rahi Hoon“

by Pak101.com (few years ago!)
Funny

Dad – aaj tak tune koi aisa kaam kiya hai jis se
mera sar uncha huaa ho ?
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
Son – ek baar aapke sar ke niche takiya lagaya tha
bhul gaye..:P:P

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Muje E-Mail bnana hy. Santa

Santa: Muje E-Mail bnana hy.
Santa
Santag
Santa123
Santaabc
Koe b nhe mil rha.

Major Rohail: Tum "AKALMAND SANTA" try kro 100% mil jye ga.

by Pak101.com (few years ago!)
Girls college

Santa- Roz subah 50 ladkiyan mera intezar karti
hain.
Banta- are wah, Wo kaise?
Santa- Mai Girls College Bus ka driver hu...!!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook