Bhagwan pe gussa kab aata hai?
Bhagwan pe gussa kab aata hai?
Jab koi ladki shaadi se pehle pregnant ho jaye, aur uski maa kahe
Hey bhagwan ye tune kya kiya !!
by Pak101.com (few years ago!) / 1336 views
Similar Jokes
1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai
2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai
2nd sardar:door ka mein samjha nahin
sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Beautiful But Stupid B.COM Basically Confidence of Mohabat B.B.A Beauty Broad & Active L.L.B Love 4 Leagal Boy P.H.D Perfect Healthy Dream girl
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mard zyada sharif hain ya aurtain ?
Pathan
Ans. Mard
Q k Mardon Main
UMar Sharif
Nawaz Sharif
Shehbaz Sharif
HaMza Sharif
Jab k aurton Me sirf
Babra Shrif
aur
Amna Sharif
by Pak101.com (few years ago!)
Dad 2Son:Whn I beat u how u stop ur anger?
S:I strt cleanin toilet
D:How it satisfy u?
S:I clean it with ur toothbrush
by ubaid ur rehman (few years ago!)
Interviewer to Millionaire: To whom do you owe your success as a millionaire?”
Millionaire: “I owe everything to my wife.”
Interviewer: “Wow, she must be some woman.
Interviewer: “What were you before you married her?”
Millionaire: “A Billionaire”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mallika Sherawat Shalwar ke neche kiya pehnti hai? Any Idea!!!!!!!!
Malika Sherawat shalwar ke neche chapal pehnti hai kyunki,joggers to shalwar k sath suit nai karty
Waisy aap kia soch rahe the Naughty Mind.
by Pak101.com (few years ago!)
I always think about U.
I can’t live without U.
I really need U.
I’m totally mad about U.
I just wanna be with U.
I’m crazy 4 U.
I wanna marry U.
I LOVE U.
Aisa mujhe bajuwali kehti hai…
(My neighbour say all this to me)
by Abdul Hannan (few years ago!)
A beggar found 100 Rs.
He went to a 5 star hotel for dinner bill - 3000 Rs.
Manager handed him to the police.
He gave 100 Rs. to the police and was free.
Its called FINANCIAL MANAGEMENT without MBA
by Pak101.com (few years ago!)
Thora sa apna face mobile ki
screen k samnay karo Thora sa
or Thora left Bas bas thek he
Hilna nhi Lakh d Lannet e
Kbhi sms b kr dia kro
by Mazhar Khan (few years ago!)
Beta: Papa Humaray Ghar main Jin hain ?
Baap: Ye Jin Waghera kuch nhi hotay
Beta: Papa Nokrani kehti hy k humaray Ghar main jin hain
Baap: Saman pack karo
Beta: Q papa ?
Baap: Abay.. Humary Ghar main koie Nokrani hi Nhi Hy
by Numan Malik (few years ago!)