Ek purani adakara ek qasbey mein gyee
Ek purani adakara ek qasbey mein gyee to log us key gird jama ho gyey. Woh khushi key aalam mein boli, “Aaj 35 saal ki umer mein bhee utni hi maqbool hoon jitni 15 saal ki umer mein thee”
Abhee woh khamosh hui hi thee key ek nojawan bol para, “Kia waqai aap ki umer 35 saal hey?”
“Beshak!” adakara ney jawab diya
“Aap ko apni woh film to yaad hi ho gi jis mein aap ney ek bewa ka role kiya tha, or woh bacha bhee yaad ho ga jis ko us film mein loriyaan suna suna ker sulaya kerti theen”, nojawan ney poocha.
“Haan haan, bilkul yaad hey, aisey lagta hey jaisey kal ki baat ho” adakara boli.
“Mein wohi bacha hoon, or meri umer 35 saal hey”, nojawan ney sanjeedgi sey jawab diya.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 859 views
Similar Jokes
BEAUTY TIP:
If you want to protect your face
from dust, sunrise and other such things,
then apply Master Paints exterior emulsion
with 7 years guarantee.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Tum Dor Sahi Majbor Sahi
Par Yaad Tumhari Ati Hy,
Tum Sans Wahan Par Lyti Ho
Or Badbo Yahan Par Ati Hai…
by Mazhar Khan (few years ago!)
A Chini was in hospital.
SANTA went to meet him.
Chini said “CHING CHONG, MOU.CHU CHA” & died.
SANTA went china 2 know the meaning,
that was:-
KUTTE OXYGN K PIPE SE PAIR Utha.
by Pak101.com (few years ago!)
Boss : why do you want some off time tomorrow.
Ali : I want to be married .
Boss : who stupid girl is being married with you.
Ali : she is yours daughter sir
by Pak101.com (few years ago!)
Ho nhi sakta k mujay teri yaad na aye,
bhool k bhi bhulaon wo waqt na aye,
Tum bhulo to tumhen agli sans na aye
Me bhoolun
.
.
.
.
.
.
Chal koi gal nai Banda bhool bhi jata hai…;
by Pak101.com (few years ago!)
Saas: beti ab tum mujje apni maa or apne Sasur ko pita hi samjhna, Tabhi darwaje par ghanti baji, Bahu ne darwaja khola to pati aaye tha
Saas: Kon aaya hai beti,
Bahu: Maa bhaiya office se aaye hai.
by Pak101.com (few years ago!)
A boy 2 pathan: Mai agar chahon to tamam Pathano ko Jannat se nikal kar Jahanum main la sakta hoon.
Pathan: Kaise?
Boy: Main Jahanum mai Naswar ka dukan kholon ga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
My friend thinks he is smart. He told me an onion is the only food that makes you cry, so I threw a coconut at his face.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Kya kar rahe ho? Man: Makkhiya maar rha hu. Wife: Kitni mari? Man: 3 male aur 2 female. Wife: Kaise malum? Man: Kyonki 3 daru ki botal se chipki thi or 2 phone se...
by Pak101.com (few years ago!)
Why do you put a baby in a blender feet first?
So you can see the expression on its face!
by khalid hussain (few years ago!)