Muna bhai to circuit
MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka!!!
ha ha ha
by tanveer hussain (few years ago!) / 915 views
Similar Jokes
Teacher: Tumhare Abbu ka kya naam hai?
Pathan: Google Khan
Teacher: yeh kaisa naam hua?
Pathan: hum jahan b hota hai, wo humko dhoond hi leta hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Taxi driver:oye sardar g,petrol thatam ho gia hai ,taxi aage nai ja sakti
sardar:oye koi gal nai peche moorh le.
by Sabir shah (few years ago!)
Aajib Hai Nakhre Tere…
Aajib Tera Style Hai…
Naak Pochne Ki Tameez Nahi
Haathoo Main Mobile Hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl: Mere pas ao, main tumhe tight sa hug dena chahti hun.
Pathan: oye Hugta to hum b tight wala hai,
Lekin agar wo hum tum ko de ga to tum ko ganda lagega..
by Abdul Hannan (few years ago!)
1st Friend:" chup raho dekho ghar se phone hai..
.
.
2nd Friend:" arre Zara beer ke bottle toh sarka idhar..
.
.
3rd friend:" tune jo cigrat di wo khatam ho gayi dusri de..
.
4th Friend:" (in female voice) januuu yaha aao na plz aaaaooo naaa...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:black condom dena
dokandar:black hi kiun?
Santa :prosan ka shohar mar gaya hai afsoos k lye jana hai
by Sabir shah (few years ago!)
Faraz Apni Wife Se..
Daag To Chala Jaega Kameez Se..
..
Wah Wah..
Daag To Chala Jaega Kameez Se..
Agar tu kapre dhoye tameez se ..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Police: Tumhe kal subah 5 baje phansi di jayegi.
Sardar: Ha Ha Ha Ha!
Police: Kyon hans rahe ho?
Sardar: Main to uthta hi subha 9 baje hun
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Wo jo table pe admi betha hai us se hamara dushmni hai
Frnd: Table pe to 4 admi hain
Khan: Wo jis ki mochen hain
Frnd: Mochen to sub ki hain
Khan: Wo jis k sufaid kapre hn
Frnd: Wo to sb k hi hn
khan ne gusse me pistol nikala or 3 admion ko mar kr bola
Wo jo reh geya he wo hmara dushman hy:-)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Husband:u will never succeed in making that dog obey u!
Wife:Nonsense it’s only a matter of patience, I had a lot of trouble with u at first.
by hearthackervsgirls (few years ago!)