sardar & wife
After returning back from a foreign trip, sardar asked his wife,
Do I look like a foreigner?
Wife: No! Why?
Sardar: In London a lady asked me Are you a foreigner?
by Abdul Hannan (few years ago!) / 915 views
Similar Jokes
How can a Sardar Kill a Lion?
Sardarji thinks N thinks hard & comes to a conclusion: I'll drink poison n let lion eat me. O' bolor ta ra ra.
by Pak101.com (few years ago!)
Ik aadmi ki 6 fingers thi.
Log usko Santa kehte the...
batao kyon?
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Kyonki uska naam Santa tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:
Tum Shadi Shuda Ho?
Pathan:
Han, Humara Aurat Say Shadi Hua Ha
Sardar:
Bewakuf, To Kia Mard Se B Shadi Hoti Ha
Pathan:
Han Humara Bahen Ka Hua Ha.
by Pak101.com (few years ago!)
Robert:-Boss isne kuch nahi kiya phir ise saza kyu
di.
Ajit:-smart boy!Aajkal PREPAID ka jamana
hai.Pehle saza bhugto phir galti karo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
T.T Train Main Ticket Check Ker Raha Hota Hai Toh Ek Sadhu Se Bola.
T.T To Sadhu: “Ticket Dikhao?”
Sadhu: “Ticket Toh Nahi Hai”
T.T: “Kahaan Jana Hai?”
Sadhu: “Jahan Ram Ji Ka Janam Hua Thha”
T.T: “Chal Mere Sath”
Sadhu Hairani Se: “Kahaan?”
T.T: “Jahaan Krishan Ji Ka Janam Hua Tha – Jail“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa was cooking Murgi,Wen he added Hara
Dhaniya guess wat Happened?The Murgi start
Dancing & Singing 'HUM PE YEH KISNE HARA
RANG DALA.MAAR DAALA.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar was painting his room
.
Us ne Chat ko paint karkay
Diwaron par likha
"SAME AS ABOVE"
by Asim Raza (few years ago!)
Boy:-: jaan meri ankhon main to dekho kya hai?
Girl:-: sacha pyar:-)
Boy:-: O anni di A!
Machhar kadd.
,, (.”)<((> _/?_ waddi aie sacha pyar.
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 pathan ka sir phat gaya pathan se Dr. ne pocha:- “khan sahab kia howa ?” Khan:Hum pather se keel thok raha tha, hum ko 1 admi bola khan KHOPRI istimal kero.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sundar Baught A New Mobile.
Sundar: Oyee yeh sent message kya hota hai
Mohan: Jis message mein khushboo ho usse sent message kehte hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)