Dr. ne pocha
1 pathan ka sir phat gaya pathan se Dr. ne pocha:- “khan sahab kia howa ?” Khan:Hum pather se keel thok raha tha, hum ko 1 admi bola khan KHOPRI istimal kero.
by Mohammad Ali (few years ago!) / 1041 views
Similar Jokes
BOY: Bada mushkil hai TEACHER se pyar karna..
Friend: Kyon??
BOY: Loveletter bheja tha... 7 mistakes nikal di..
by Pak101.com (few years ago!)
Salary Badhana Ka Naya Tarika
Employee-
'Agar Apne Meri Salary Nahi Badhai To Mai..
..Sare Office Me Bol Dunga Ki Apne Meri Salary Badha Di Hai'
by Pak101.com (few years ago!)
Joke:Wife: Our new neighbor always kisses his wife when he goes to work,why dont you do that? Husband:How can I? I dont even know her. Hav a great nite ahead..
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:Jurmana mafi ki Aplication
likho..
Sardar:Jurmana kina a?
Teacher:5 rupay.
Sardar:Ay ly 5 rupay baapu ne kya c
5,10 rupay wastay kisay kanjar di
minnt ni krni….
by Pak101.com (few years ago!)
Biwi-mere khyal se hmari beti ki kisi ladke k sath setting ho gai h
pati-vo kaise?
Bivi-q ki vo kafi dino se recharge k paise nahi maang rhi h.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa hospital mein ek nurse se kehta hai i love u,tumne mera dil chura liya,Nurse Sharmakar:chal juthe dil ko to haath bhi nahi lagaya humne to kidney churayi hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Yar tm apne kamre ki khirkiyoun main parde kyoun nhi agate ho.. Bechari bhabi ko kapre change karte hwe lights off karna parti hai
Friend: Matlab tm khirki se jhankte ho…?
Sardar: Nhi to main kyoun jahnko bhale main to kamre k andar hota hn
by Pak101.com (few years ago!)
Sir :ap dost ko 500 do aur 200 us ko zaroorat hon wo ap ko kitne waqas de ga.
Studend:aik rupee bi nai
sir:galat
student:sir ap in begairto ko nai jante
by Sabir shah (few years ago!)
Yogi: AUNTYji!
Arpit ghar pe he?
Aunty: Haan beta,
abhi abhi aaya hai!
Maggi Kha rha hai...!
Tujhe bhukh lagi hai kya?
Yogi: ji Haan..! :D
.
.
.
Aunty: Toh tu bhi apne ghar se kha kar aa.
by Pak101.com (few years ago!)
manager to pathan: you are appointed 4 job
ur salary is 30,000
next year it will be 50,000.
sardar: ok
i will join next year
by Nilesh Kumar (few years ago!)