Santa was cocking murgi
Santa was cooking Murgi,Wen he added Hara
Dhaniya guess wat Happened?The Murgi start
Dancing & Singing 'HUM PE YEH KISNE HARA
RANG DALA.MAAR DAALA.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 977 views
Similar Jokes
Husband: Agar tumhe kuch ho gaya to mein pagal ho jaaunga.
Wife: Doosri shaadi to nahin karogey na ?
Husband: Pagal ka kya hai, o kuch bhi kar sakta hai
by Pak101.com (few years ago!)
Wife:Samne wale ghar me Miya Biwi k bich kuch fight chal rhi he. Aap 1bar jaiye na
Husbnd:Me 1 do bar gya tha.Shayad ye usi ka natija hai! ;)
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: santa, batao ki jawani aur budhape me kya fark hai? ? ?
. . . .
santa: teacher g , jawani main mobile mai hasino ke number
hote hai aur budhape me haqimo ke.
by Pak101.com (few years ago!)
The janaza of aashiq is nikla
from the gali of mehbuba with very zor-shor
.
The mehbuba jhaaki from the door
&
boli Mar gaya haramkhor.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband : Ari Bhagwan, Tum Mujhe Bazaar Mein "A.G." Kehke Kyon Bulaati Ho ? Kabhi Akele Mein To Mujhe "A.G." Nahi Kehti ?
Wife : Bazaar Mein Sabke Saamne "ABEY GADHE" Kahungi, To Kya Achchha Lagega
by Pak101.com (few years ago!)
EK Baar Pinku aur uski puri family car mein ja rahi
thi... Tabhi Police ne car ko roka aur bola: Ye suraksha
week hai. Aap seat belt pahenkar car chala rahe ho
isliye aapko Rs 2500 ka inaam diya jaata hai. Aap is inaam
ka kya karoge? Pinku: Main isse apna driving license banwaoonga. Tabhi uski maa boli: Iski baat ka yakeen mat
karo
Daaru peekar kuch bhi bolta hai. Uske papa neend se jaage
aur police ko dekhke
bole: Mujhe pata tha ki chori ki car mein hum zyada
door nahin ja payenge....
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Main us Aadmi se shaadi kar0n gi, Jo sara din laga rahy magr us sy kch na ho. . . ;)
.
.
.
Boy: Misbah pe nazar hy teri haan... =P
Bari tezz hy tu? =D
by Abdul Sami (few years ago!)
Teacher to Boy :
Kal absent kyon the tum ??
Boy : Ma'am, aap ke kehne par, main
"The Dirty Picture" dekhne gaya tha .. ....
Teacher : Kya ??
Maine aisa kab kaha tumse ???
Boy : Ma'am, aap hi ne toh kaha tha, Bachcho,
'
'
'
'
'
'VIDYA' me mann lagaao.
by Pak101.com (few years ago!)
Kid:aunty ammi ne chini mangi hai.
Aunty.chini dety hue,”Acha aur kya kaha ammi ne?”
kid:agar wo kamini na de to uzma aunti se le aana:-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Grls ki ek smile boys ko confuse krdeti hai,
Sala pura din smj nhi ata k,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hans k dekh rhi hai,
Ya
Dekh k hans rhi hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)