10thClass Student

10thClass Student:- I want to Fail in 10th.

Friend:-Dad said If I got 80+ than Science
if less than than Arts
If I fail than I hv to "Marry"

by Pak101.com (few years ago!) / 1003 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar

Sardar orders pizza.
Waiter : Sir shd i cut it into 4 pieces or into 8 ?
Sardar: 4 hi karde 8 khaye nahin jayenge.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
bhayi do ropay ka sawal hai?

Bhikari (Aadmi say) bhayi do ropay ka sawal hai?
Aadmi : Sirf do rupay hi ka kiun?
Bhikari: Mein aadmi ki awqaat deikh kar hi mangta hon.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Hakumat ne AilaaN

BREAKING NEWS Hakumat ne Ailaan kiya hai 2009-2010 mein new shadi shuda jorey BIJLI peda karenge. Bache nahi Q k Mulk me Bijli ki kami hai Bachon ki NAHI.


by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: kiske liye chasma

Doctor: kiske liye chasma banana chahate ho ?

GOLU: MASTER JEE ke liye me unhe Gadha dikhaye deta hu

by Pak101.com (few years ago!)
Gabbar: ye hath mujhe de de

Gabbar: ye hath mujhe de de thakur!

Thakur: lele, mere hath lele

basanti ke bhi lele,

jay or veeru ke bhi lele,

ramu kaka ke bhi lele,

Octopus banja kaminay.!

Gabbar: sory yaar,

tu to emotional hogaya! :p

by Pak101.com (few years ago!)
Dafa ho jao

Dil me nafrat le k bethe ho humri hi mehfil me humare hi lye



faraz


chalo shabash dafa ho jao

by Sabir shah (few years ago!)
Major Rohail ka inteqal ho gya.

Major Rohail ka inteqal ho gya.

Uska dost uske B.V k pas aya aur bola:

Kya mei us ke jga le skta hun?
.

B.V:Mujhe tu koe etraaz nhe
.
.
.
Qabristan walo se pooch lo !!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
sts For Dinner

GueThere was this little kid who had a bad habit of sucking his thumb. His mother finally told him that if he didn't stop sucking his thumb, he'd get fat.

Two weeks later, his mother had her friends over for a game of bridge. The boy points to an obviously pregnant woman and says, "Ah, ha! I know what you've been doing!"

by Mohammad Ali (few years ago!)
sardar

golden words by hittler: if u can't fly , run. if u can't run, walk, if u can't walk crawl but keep moving


sardar: o tay theek ay parjaanakithay hai?

by Nilesh Kumar (few years ago!)
Main Pilot banoga

Beta: Mama bara ho kar Pilot banoga.

Mom: Mjhy kese pata chalega k ye mere betay ka Jahaaz hai?

Beta: Main guzartay waqt apny ghar pe Gola phenk donga..

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook