10thClass Student
10thClass Student:- I want to Fail in 10th.
Friend:-Dad said If I got 80+ than Science
if less than than Arts
If I fail than I hv to "Marry"
by Pak101.com (few years ago!) / 1003 views
Similar Jokes
Sardar orders pizza.
Waiter : Sir shd i cut it into 4 pieces or into 8 ?
Sardar: 4 hi karde 8 khaye nahin jayenge.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Bhikari (Aadmi say) bhayi do ropay ka sawal hai?
Aadmi : Sirf do rupay hi ka kiun?
Bhikari: Mein aadmi ki awqaat deikh kar hi mangta hon.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
BREAKING NEWS Hakumat ne Ailaan kiya hai 2009-2010 mein new shadi shuda jorey BIJLI peda karenge. Bache nahi Q k Mulk me Bijli ki kami hai Bachon ki NAHI.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: kiske liye chasma banana chahate ho ?
GOLU: MASTER JEE ke liye me unhe Gadha dikhaye deta hu
by Pak101.com (few years ago!)
Gabbar: ye hath mujhe de de thakur!
Thakur: lele, mere hath lele
basanti ke bhi lele,
jay or veeru ke bhi lele,
ramu kaka ke bhi lele,
Octopus banja kaminay.!
Gabbar: sory yaar,
tu to emotional hogaya! :p
by Pak101.com (few years ago!)
Dil me nafrat le k bethe ho humri hi mehfil me humare hi lye
faraz
chalo shabash dafa ho jao
by Sabir shah (few years ago!)
Major Rohail ka inteqal ho gya.
Uska dost uske B.V k pas aya aur bola:
Kya mei us ke jga le skta hun?
.
B.V:Mujhe tu koe etraaz nhe
.
.
.
Qabristan walo se pooch lo !!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
GueThere was this little kid who had a bad habit of sucking his thumb. His mother finally told him that if he didn't stop sucking his thumb, he'd get fat.
Two weeks later, his mother had her friends over for a game of bridge. The boy points to an obviously pregnant woman and says, "Ah, ha! I know what you've been doing!"
by Mohammad Ali (few years ago!)
golden words by hittler: if u can't fly , run. if u can't run, walk, if u can't walk crawl but keep moving
sardar: o tay theek ay parjaanakithay hai?
by Nilesh Kumar (few years ago!)
Beta: Mama bara ho kar Pilot banoga.
Mom: Mjhy kese pata chalega k ye mere betay ka Jahaaz hai?
Beta: Main guzartay waqt apny ghar pe Gola phenk donga..
by Pak101.com (few years ago!)