College Ki Ladki Se Bola
Pathan:College Ki Ladki Se Bola
I Love U!
Ab Tum Mujhe Bolo
Girl:Mai Abhi Ja K Sir Ko Bolti Hun
Pathan: Pagal Ki Buchi Sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai Hai.:
by Muhammad Zeeshan (few years ago!) / 951 views
Similar Jokes
1 Mast SHair Arz Hai
-
Hum To BadnaSeeb Hai K TarSay TEri Aik Deed ko
-
.
Hum Se aCHa To Bathr0oM Ka Lota Hai Jo Dekhay TEri Har CHEz Ko
by Mazhar Khan (few years ago!)
Poultry farm ke maalik ne sabhi Murgiyon ko order diya.
Agar tum logon ne kal se 2-2 ande nahi diye to kal se tumhara dana pani band.
Murgiya dar gayi ....sab ne 2-2 ande diye magar ek ne sirf ek anda hi diya"
Malik "Tum ne 1 anda hi diya hai?".
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:me ksi pe 1 nazar dal k bta skte hun k wo mere bare mai kya soch rha he
Student:mis jb ap ko pata chal jata hoga to bari sharmindagi hoti hogi na.
by Pak101.com (few years ago!)
Father: Tumhe kaisi biwi chahiye? Son: Mujhe chand jai si biwi chahiye, Jo raat ko aaye aur subha chali jaye
by Pak101.com (few years ago!)
A young husband with an inferiority complex insisted he was just a little pebble on a vast beach.
The marriage counselor, trying to be creative, told him, "If you wish to save your marriage, you'd better be a little boulder."
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:Tum mere liye kya kya kr skte ho?
Boy:Bolo kya kru.
Girl:mere liye chand la skte ho ?
Boy: fir kya prithvi k charo taraf tera baap ghumega.
by Pak101.com (few years ago!)
Frog: Tumhare Paas Dimaag Nahin Hai. Santa: Hai
Frog: Nahin Hai. Santa: Hai
Frog: Nahin Hai & Jumps Into The Well Santa: Isme Suicide Karne Waali Kya Baat Thi?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
MODERN BEIZZATI…Boy:
I Luv UGirl:
Apni Shakal Dekhi Hai Kya?
Boy:
Dekhi Hai Tabhi To Tere Pas Aaya
Warna KATRINA KAIF K Pas Na Jata.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher – Agar irada pakka kar k kuch kaam karo tou woh poora hota hai…!!!
Student – Rehne dain miss, agar aisa hota to aaj aap meri baahon me hoti..
by Pak101.com (few years ago!)
Sheikh 2 worker:Tumne is saal
Mehnat se kam kia,
Islie 5000 ka Bonus
Cheque de raha Hu,
Agar isi Tara kam karo ge to agle sal ispar sign kardunga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)