College Ki Ladki Se Bola
Pathan:College Ki Ladki Se Bola
I Love U!
Ab Tum Mujhe Bolo
Girl:Mai Abhi Ja K Sir Ko Bolti Hun
Pathan: Pagal Ki Buchi Sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai Hai.:
by Muhammad Zeeshan (few years ago!) / 950 views
Similar Jokes
A girl and Sardar were in love
Larki: Sardar jee ap mairi bilkul parwa nahi hai!
.
Sardar: Oye Pagli ! pyar karnay walay kesi ki parwah nahi karay
by hearthackervsgirls (few years ago!)
traffic police:u r accused of driving the wrong way up a one-way street. men:but,sir,i was going one way only.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa :
Whats Da Nam Of Ur Car
Banta :
I Dont No But It Starts Wid”T”
Santa :
Kamal Hai Yar Teri Gadi Tea Se Start Hoti Hai
Apni To Petrol Se Hoti Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Bhagwan ne Aurat ko khubsurat banaya,
Ghar k kaam ka hunar diya,
Chanhal banaya,
Pyar bhara dil diya,
.
... .
.
Fir...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Juban dekar...
.
Sab kiye karaye par paani pher diya......
by Pak101.com (few years ago!)
Rajni's Shooting Talent
Arjuna: I can aim and shoot the tip of a rat's tail.
Rajinikanth: I can hit the rat's tail tip's cell's mitochondria protein's
amino acid's base pair's hydrogen bond in the ratio of 1.23:5.32!
Rajni's Cookery Talent
Rajnikant went to world cooking championship..
Of course Rajni won
but guess what he made in finale???
.
.
.
.
.
Lal mirchi ki meethi khir
by Pak101.com (few years ago!)
Do U drink?" Girl's father inquired of his prospective Son-in-Law.
Son in law: 1st tell me whether it is a question or an invitation...
by Pak101.com (few years ago!)
Sagar Ki Geeli Ret Par Ek Ladka Betha Tha.
Usne Apne Sath Bethi Ladki Se Pucha: "Tum Bolti Kyun
Nahi?"
Wo Palkein Jhuka Kar Muskurai Aur Ret Pe Likha, "Muh Mein
Gutka Hai"
Kitni Sharif Ladki Hai Yeh
by Pak101.com (few years ago!)
Chaman told his friend, “Yaar ek ladki mujh ko
hans ke dekh rahi hai"
Naman: Sahi se dekh, hans ke dekh rahi hai ya
dekh ke hans rahi hai..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa zoo ka watchman tha. Zoo officer – Tumne sher ka pinjra
lock nahi kiya? Santa : Ki lod hai,
ennu kanjar nu kinne chori karna..?
by Pak101.com (few years ago!)
GirL:
Jab tum ko fone karo tum Shave kar rahe hote ho
Tm din mei kitni Shave karte ho?
Boy
30 se 40
GirL:
Kya tum PaGaL ho?
Boy:
Nahi Main
"Naeei" hon
by Raju (few years ago!)