Lux Rs.25 Ka Kya Hua

Dil ney dil say kuch kehna chor dia,
Ankhon nay ankhon say milna chor dia,
Lux Rs.25 ka kya hua,
Aap nay tu mo dhona hi chor dia..

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 914 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Dawaza kholo tm se bt karni hai

Police tak kak tak

pathan:kon?

Police:police wale hain darwaza kholo tm se bat karni hai.

Pathan:tum kitne ho?
Police:3

pathan:to pher apas me kar lo.

by Sabir shah (few years ago!)
Pakistan k logon ne

Pakistan k logon ne agr
insaaniyat ki koi khidmat ki he
to sab se bari khidmat dusron
ko ye bata kar ki he k . BHAI
STAND OPER KAR LO :D

by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Ke Bachpan Ka Kissa

Santa Aur Banta Aapas Mein Baatein Kar Rahe Hote Hai,

Banta: “Chal Apne Bachpan Ki Koi Baat Bata?”

Santa: “Yaar, Main Bachpan Mein Bahut Taqatwar Tha”

Banta: “Achha Wo Kaise???”

Santa: “Meri Mummy Kehti Hai Jab Main Rota Tha To Sara Ghar Sar (Head) Pe Uthha Leta Tha“

by Pak101.com (few years ago!)
USA:-good morning

USA:-good morning

CHINA:-mehow

JAPAN:-shanhow

ITALY:-manichi

FRANCE:-sanchay

IN PAKISTAN:- Uth Khanjara 9 waj gaye ne

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wat is meant by Mixed Emotion?

Wat is meant by Mixed Emotion?
Ans:Ur ENEMY falls from 17th floor on ur brand
new car
& u don't know whether to Laugh or Cry. :D

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Lock Kiya Jaye

Amitabh is questioning a guy on kbc.
He asks him ‘meri company ka naam kya hain?’
Options : tisco, wipro, abcl, reliance.
The guys says ‘abcl’
Amitabh asks ‘sure, confident?’
The guys says ‘ yes confident’
Amitabh says ‘computerji abcl ko tala laga do’
The computer replies ‘abe gadhe abcl ko 2 saal se tala laga hua hai !’

by Pak101.com (few years ago!)
Saas : Bahu aaj se mujhe apni Maa

Saas : Bahu aaj se mujhe apni Maa aur saurji ko BAAP samjhoTodhi der baad door bell bajati hai uss ka sohar aata hai

Saas: Bahu se kon hai?Bahu: Maa BHAI SAHIB aaye hain.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
America Mobile

America-Mobile Hamari Khoj Hai. China-Sim Card Hamari Khoj Hai. Japan-Sms Hamari Khoj Hai. Koriya-Blootuth Hamari Khoj Hai. INDIA-MISS CALL HAMARI KHOJ Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Galat samjh liya

Me ne jo apne girl friend ko parde me rahne ka kaha to us ne foran poilce ko kah dia my boy friend is taliban

by Sabir shah (few years ago!)
Sardar to pathan!

Sardar to pathan!
yar jahaz jab chlta hai to us ka
darwaza q band hota hai?
pathan”
kafi dair sochny k bad.
yar koi (juice) wala na char jay.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook