Lux Rs.25 Ka Kya Hua
Dil ney dil say kuch kehna chor dia,
Ankhon nay ankhon say milna chor dia,
Lux Rs.25 ka kya hua,
Aap nay tu mo dhona hi chor dia..
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 914 views
Similar Jokes
Police tak kak tak
pathan:kon?
Police:police wale hain darwaza kholo tm se bat karni hai.
Pathan:tum kitne ho?
Police:3
pathan:to pher apas me kar lo.
by Sabir shah (few years ago!)
Pakistan k logon ne agr
insaaniyat ki koi khidmat ki he
to sab se bari khidmat dusron
ko ye bata kar ki he k . BHAI
STAND OPER KAR LO :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Aur Banta Aapas Mein Baatein Kar Rahe Hote Hai,
Banta: “Chal Apne Bachpan Ki Koi Baat Bata?”
Santa: “Yaar, Main Bachpan Mein Bahut Taqatwar Tha”
Banta: “Achha Wo Kaise???”
Santa: “Meri Mummy Kehti Hai Jab Main Rota Tha To Sara Ghar Sar (Head) Pe Uthha Leta Tha“
by Pak101.com (few years ago!)
USA:-good morning
CHINA:-mehow
JAPAN:-shanhow
ITALY:-manichi
FRANCE:-sanchay
IN PAKISTAN:- Uth Khanjara 9 waj gaye ne
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wat is meant by Mixed Emotion?
Ans:Ur ENEMY falls from 17th floor on ur brand
new car
& u don't know whether to Laugh or Cry. :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Amitabh is questioning a guy on kbc.
He asks him ‘meri company ka naam kya hain?’
Options : tisco, wipro, abcl, reliance.
The guys says ‘abcl’
Amitabh asks ‘sure, confident?’
The guys says ‘ yes confident’
Amitabh says ‘computerji abcl ko tala laga do’
The computer replies ‘abe gadhe abcl ko 2 saal se tala laga hua hai !’
by Pak101.com (few years ago!)
Saas : Bahu aaj se mujhe apni Maa aur saurji ko BAAP samjhoTodhi der baad door bell bajati hai uss ka sohar aata hai
Saas: Bahu se kon hai?Bahu: Maa BHAI SAHIB aaye hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
America-Mobile Hamari Khoj Hai. China-Sim Card Hamari Khoj Hai. Japan-Sms Hamari Khoj Hai. Koriya-Blootuth Hamari Khoj Hai. INDIA-MISS CALL HAMARI KHOJ Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Me ne jo apne girl friend ko parde me rahne ka kaha to us ne foran poilce ko kah dia my boy friend is taliban
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar to pathan!
yar jahaz jab chlta hai to us ka
darwaza q band hota hai?
pathan”
kafi dair sochny k bad.
yar koi (juice) wala na char jay.
by Pak101.com (few years ago!)