1 patan ko gadhay ne laat maari
1 patan ko gadhay ne laat maari
pathan ko boht ghussa aaya wo utha or gadhay ko 4
– 5 laaten maar kar bola:
tu kia samjhta hay mein tujh se kam hun.?
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 890 views
Similar Jokes
Sadar USA mein tha.
1 building mein aag lag gae.
Sardar Fire Brigade se:Tum logo
ko Nechey Phainko main Catch karon
ga.
Pehle 1 Larka aya phir larki phir
admi phir aurat Sardar ne sab ko
pakar liya
Phir 1 Habshi aya to Sardar ne
chor diya aur bola:
O kanjro jehray sarr gaye ne O
te na Sutto…!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pappu: Mummy raat ko jb
main susu karne gaya to
bathroom ki door kholi toh
light apne aap hi jal gaye
Mummy: Haramjade tu aaj
phir freeze me susu kar aya
by Pak101.com (few years ago!)
A donkey kicked sardar & ran away, sardar ran to catch the donkey.
He saw a zebra and started beating it and said, ‘Sala tracksuit pahan ke dhoka de raha hai’.
by Pak101.com (few years ago!)
1st frnd:Yar mein jis larki ko chahta tha,
usne mujse shadi nahi ki
2nd:Tu ne use btaya k tera abu cror pati hai
1st:Btaya tha 2nd.to phr
1st.Usne abu se krli.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
New Theory:
Argument wins the person,
But loses d Relation..
So don't argue with your friends
Just.. Slap them & Say
..
..
..
Chup saale ..tu galat hai aur
main sahi baat khatam " :DSee more
by Pak101.com (few years ago!)
father- 1 zamana tha k mai Rs 10 me kirana, saag, dudh, or nashta leke aata tha.
Beta-Ab possible nahi hai Dad Qki ab wahan CCTV camera hota hai
by Pak101.com (few years ago!)
TITANIC do0b rha tha,
1Gorey ne Sardar se pocha zameen kitni do0r hy?
Sardar:2k.m,
Gorey ne samndr m jump lga k pocha kis trf?
Sardar: “NEECHY” ki traf.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
When I was your age; I thought nothing of walking 5 miles to school.
I agree, I don't think much of it myself!
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan aurat bank check cash karany gai. clerk: yahan sign karo
aurat: kesay?
Clerk: jesay khat k akhir main likhti ho!
Aurat ny likha: " Twade kaky di maa"
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 srdar jahaz may baitha tha pilot ny jahaz ko orany k lye
agy sy oncha kia,to
.
sardar pilot say:je tu one wheeling wali begherti karni a
te menu laa de…!
by Pak101.com (few years ago!)