why do boys call gurls "item"? bcoz
why do boys call gurls "item"?
bcoz
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
item mean "maal"
"maal" mean "paisa"
and "paisa" mean "laxmi"
aur ladki to ghar ki "LAXMI" hoti hai :D ;)
"RISHTA WAHI SOCH NAYI!!" ;D :P
by Pak101.com (few years ago!) / 892 views
Similar Jokes
Santa : Cheel ko English main Kya Kehte Hain.
Banta : Eagle
Santa : Agar cheel bimar ho jaye to? Banta : Illeagal...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik Surgeon Ne Mamoli Operation
K Liey 5 Lakh Fees Mangi
To Mareez Bola:
Sahab Itne Paison Mein To Aik
Nai Car Aa Jae Gi
Surgeon:Wohi To Leni Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Class Mein Teacher Sab Bacho Se Puchti Hai Tum Bade Ho Kar Kya-Kya Banoge,
Santa Ki Baari Aati Hai Aur
Teacher Puchti Hai.
Teacher: “Acha Santa Tum
Batao Bade Ho Kar Kya Banoge?”
Santa: “Mam, Main Pilot Banunga”
Teacher: “Kyun?”
Santa: “Oh Mam Samajha Karo, Upar Accident Ka Khatra Nahi Hota Na“
by Pak101.com (few years ago!)
Joota chupai ki rasam k waqat Dolhay ki ek saali ne kaha main 1100 longi.
2nd Saali boli main to 2100 longi.
Pathan bola 2310 le lo us main FM bhi hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek Pathan PCO shop pr gaya.
.
.
.
.
Or
Punjabi Operator ko
Zordar
2
Thappar lagaye
.
Guess Q
.
.
.
Bcz
.
Shop pr likha
Tha
K
Number milane c pehly
2 lagana
Mat bholain.
by Abdul Basit (few years ago!)
The British had an organization that Americans are now considering adopting.
It seems that in England, they had a men's club, Bachelors' Anonymous. It was highly successful in making men fear or even hate marriage.
The club provided a unique way to treat the problem of bachelors wanting to marry. They send over a mother-in-law in nightgown, hair curlers, and a mud pack.
by Pak101.com (few years ago!)
Maa bete se: uth jaa kambakhat dekh
sooraj kab ka nikal aaya hai
Beta: to kya hua amma wo sota bhi to
mujh se pehle hai.
by Rizwan Ajmal (few years ago!)
On the first day of college, the dean addressed the students, pointing out some of the rules:
"The female dormitory will be out-of-bounds for all male students, and the male dormitory to the female students. Anybody caught breaking this rule will be fined $20 the first time. Anybody caught breaking this rule the second time will be fined $60. Being caught a third time will cost you $180. Are there any questions?"
"How much for a season pass?"
by Pak101.com (few years ago!)
Saccha dost wo hota hai,
.
Jo exam mein aap ke paas wali,
.
.
.
Window ke samne aake bole??
.
.
.
.
Abey kitna likhega ??
jaldi chal teri wali jaa rahi hai… :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Man: Sardar jee aap ko garmi lagti hai to kya
karte ho?
Sardar: AC k paas ja k baith jata hun
Man: Agar phir bhi garmi lage to?
Sardar: To A/C on kar leta hu
by Tanveer Hussain (few years ago!)