AC on ker leta hun
Man: Sardar jee aap ko garmi lagti hai to kya
karte ho?
Sardar: AC k paas ja k baith jata hun
Man: Agar phir bhi garmi lage to?
Sardar: To A/C on kar leta hu
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 856 views
Similar Jokes
MOM: Beta insan ki jaan kahan sy nikalti hai?
SON: Khirki sy?
MOM: Woh kaisay?
SON:Kal jab aap ny Bel di tou Papa ny sath wali Aunty sy kaha
" JAAN TUM KHIRKI SY NIKAL JAO".
by Jawad Ali Mirza (few years ago!)
Kutte Engg. College join Kyu Nai Karte ??
.
.
.
.
.
.
.
.
Kyunki Woh Pehle Hi Kutto Ke Zindagi Jee Rahe Hote Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Public to Santa: us rowdy ke vajah se hum pareshaan hai.
Use haamare area se bhagaane ka koi tareeka bataao?
Santa: aasaan hai, use election mein khadaa karke MLA banaa do.
Agle 5 saal tak woh tumhaare area ki taraf nahi aayega
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:
Jaanu,
Agar tumhara sms nahi aya tho mein Roti nhi khaungi
Boy:
Sach?
Girl:
Haa,
Mei sirf Paneer partha, Ice-cream Kha Ke Guzara Karlungi
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar with a new mobile called everyone from his Phone Book & said "My mobile No. has changed Earlier it was Nokia 3310 now it is 6610".
by Pak101.com (few years ago!)
Dimag ghuma dene wala question:-
Income Tax aur Callertune me kya similarity hai.?
?
.
Dono ka paisa hum bharte hai, par Maza koi aur leta hai...!! :p
by Pak101.com (few years ago!)
Titanic was sinking…
Santa: How far is the earth from here?
Banta: 1 kilometer.
Santa jumped into the sea and asked again: in which direction..?
Banta: Downwards !
by Pak101.com (few years ago!)
Patient: Doctor, what does the X-ray of my head
show?
Doctor: Absolutely nothing!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik Memon Aik Arbi Ko Apna Khoon Deta Hai
Arbi Khush Hokar Memon Ko 1 BMW Car Deta Hai
Phir Arbi Dobara Khoon Mangta Hai Memon Khoon
Deta Hai
Aur Arbi Isko Till K Laddoo Deta Hai
Memon Kehta Hai:
Is Bar New BMW Kiun Nahi Di ?
Arbi Kehta Hai: Ab Mere Ander Memon Ka Khoon
Dargish Kar Raha Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Main Nay Us Say Kaha K,
“Ay Jan Apny Nazuk Hath Merey Chehray Par B Lehra Do…
.
.
.
.
Kameeni Ne Aisa Thappar Mara K Moo Se Tulsi Hi Bahir Aagai_!i!:-P
by Pak101.com (few years ago!)