Car me baithi 1 Lady ne
Car me baithi 1 Lady ne, 1 bhikhari ko 1 rupya dekar,
Aasirvaad dene ko kaha!
Bhikhari: Car me to baithi ho, ab kya aasmaan me baithogi?
by Pak101.com (few years ago!) / 1004 views
Similar Jokes
Teacher : Qaatil kisy kehty hen?
Pathan : Mujhy nahi pata.
Teacher : For example Tumne apne baap ko qatal
ker diya, to tum kiya huye?
Pathan : Yateeem.....:-p
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Bus Mein Ek Jawan Madam Khadi Thi,
Ek Bachhe Ne Dekha Aur Khada Hokar Bola
Bachha: “Mam, Aap Meri Jagah Pe Baith Jaye”
Teacher Ne Ye Sunkar Use Zor Se Ek Thappad
Lagaya,
Bachcha: “Bhalai Ka To Zamana Hi Nahi Hai Aaj
Kal”
Bacha Rote Hue Dobara Apne Papa Ki God Mein
Beth Gaya.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
English Police: What’s Your Crime, Why You Are Here?
Chor: RBI Se Competition Ho Gaya Tha…
English Police: What Competition You Idiot
Chor: Note Chapne Ka Mamu
by Pak101.com (few years ago!)
Obama:Tujhe swiming ati h?
?
?
?
Lalu:Na!
Obama:Tere se to kutta acha h jo swim kr
leta h.
.
.
.
.
.
Lalu:Tumko ata Hai?
?
?
Obama:Ya! Lalu:Sasura fir tohre aur kutte me frk kya h...
by Pak101.com (few years ago!)
Aadmi road par khara ho kar hans bhi raha tha aur ro bhi raha tha,
paas se guzarne wale larke ne poocha:
Bhai sahib, kiya hua, aap kabhi hanste hain aur kabhi rotey hain.
Aadmi bola: Yaar hans es liye raha hun ke meri saas 7th floor se gir gaii, aur ro es liye raha hun ke wo meri naii BMW par giri hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Q: Why are hurricanes normally named after women?
A: When they come, they are wild and wet. When they go, they take your house and car with them.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tribute To Pakistani Doctors.
Dr. To Patient’s Frnd:
Agar 1 Ghanta Pehle Le Aate
To Hum Isse Bacha Lete
Frnd:
Abay, Adha Ghanta Pehle
To Accident Huwa He.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 sardar ji looking at egyptian mummy…
Sardar 1 : Look so many bandages , pakka lorry accident case!!
Sardar 2: Aaho, lorry number is also written… BC 1760
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:chalo kisi sunsaan/viraan jagah chaltey hain!
Girl:tum aisi-waisi harkat to nahi karoge?
Boy:bilkul nahi!
Girl:to phir rehne do….
by Pak101.com (few years ago!)
Ek kanjr tha wo sms parh tha....
Use pta tha k sender ne use kanjr kha ha...
Wo phir b sms parh rha tha...
.Kiya krtakanjr jo tha.Don't mind kanjr hahaha ha
by Tanveer Hussain (few years ago!)