Ice cream cigrate
Baap beta aik hotal me gae
baap:waiter 1 cigrate aur 1 ice cream lao.
Beta :ice cream kiun
baap:aaj ap bi cigrate pee len ge
by Sabir shah (few years ago!) / 839 views
Similar Jokes
Musharaf gia Zardari aya
khote nal khota wataya!
ik chor geya Daku Aya
khote nal khota wataya!
Dassoo assi ki Kamaya
khote nal khota wataya!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa :- Dekh teri girlfriend ko saanpkaat raha hai…kuch to kar......
Banta :- Abe wo kaat nhi rha…Uska ‘Zeher’ khatam ho gya hai to woRECHARGE karwane aaya hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jaisa Ki Sab Jante Hai Ki Hrithik Roshan Ka Dance
Bada Mast Hai.
Ek Din Ese Hi Baaton Baaton Mein Hrithik Bhai
Apne Rajnikanth Ko Dance Competition Ke Liye
Challange Kar Bethe.
Aur Is Competition Ka Result Aap Logo Ko Batane
Ki Jarurat Nahi Hai.
Kyunki Aap Logo Ne Hrithik Bhai Ko Wheel Chair
Par Dekh Hi Liya Hoga Guzarish Mein.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Apne Dost Se: “Aaj Ghar Jate Hi Biwi Ki Chaddi Utarunga.”
.
Dost: “Aaj Bade Mood Mein Lagte Ho?”
.
Santa: “Ghanta, Bahut Tight Hai Yaar, Subah Galti Se Biwi Ki Pehan Li Thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Munna Bhai:- a Circuit, apun k mind me 1 laucha chal rela he,
ye Bagla 1 tang utha k kae ko sota he?
Circuit:- aray simple Bhai,
bolay to agar Bagla dosri tang b utha lega to gir jai ga. . .
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar kesi larki ke ghar reshta mangny gia
.
Larki ke ghar walon ne kaha ke hamari baiti abhi parh rahi hai
.
Sardar: Koi bat nahi, mai 1 ghanta baad ajawonga !
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar: Maths mein fail q hua?
Son: kabhi teacher bolti ha 3+5 = 8 Agle din bolti ha 4+4=8
phir bolti ha 6+2=8
usay khud ko confirm nahi to mujhe kya sikhae gi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Baar Ek Khan Hotel Mein Room Book Karwa Raha Hota Hai,
Aur Receptionist Waiter Ko Khan Ke Kamare Tak Pahunchane Ke Liye Kehti Hai, Waiter Khan Ko Le Jata Hai Aur Bolta Hai.
Waiter: “Chalo Ander”
Khan: “Oye Hum Is Kamre Mein Nahi Rahga, Humko Pagal Samjha Hai Kya? Paisa Itna Diya Or Kamra Itna Chota Sa”
Waiter: “Abe Gadhe Ki Aulad, Andar To Chal Ye Lift Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
ik Sardar apnay kandhay per aik totay (parrot) ko bitha ker jaa raha tha..
Kisi nay pocha:”Yeh kon sa janwar hai? ”tota(parrot) bola: “Sardar”
by Pak101.com (few years ago!)
wife : Ghar nahi aa sakti..
Car ka stearing, gear, break sab chori ho gaya hai..
.
.
After 1hour,
SHe calls back : Aa rahi hu, galti se pichli seat pe baith gayi thi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)