Tumhe pata hai Mere papa

Santa: Tumhe pata hai Mere papa ek ungli se 8logo Ko Utha sakte hai
Banta:wow! Wo kaise?

santa: Qki Mere papa Lift Operator hai.

by Pak101.com (few years ago!) / 998 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Girl friend aur police me commen

Girl friend aur police me kia cheez commen hai.
.
.
.
.
Socho
.
.
.
Nai pata

o donon hi paisa le kar chor dete hain

by Sabir shah (few years ago!)
Dono Pack Kar Do Bill Papa Dege

Girl: Is Dress Ka Kya Price Hai

Shopkeeper: Sirf 5 Kiss

Girl: Aur Us Dress Ka

Shopkeeper:10 Kiss

Girl: Dono Pack Kar Do Bill Papa Dege

by Pak101.com (few years ago!)
Delivery k baad

Delivery k baad bachche ki mutthi band thi,
Muthi khol k dekha gaya to usme iPill ka tablet tha or hath me likha tha,
Jako rakhe saiya mar sake na koy

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar k ghar chor aagya

Sardar k ghar chor aagya Sardar ne dekha to chor bhaga

Sardar bhagta bhagta chor sy b agay NIKAL gya

.
.
.
.
.
Sardar: Aik tay chori utto Saday nal RESSAN… ?

by hearthackervsgirls (few years ago!)
pathan in photo studio

Pathan Photo Studio main Gaya,
Us ne ek baat kahi jisay sun kar Photographer Pagal ho gaya.


Pathan: Oh yara!!! Ek Passport size photo lena par us main Shoes bhi aana chahiyen.

by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Kanjoos 14th floor se neeche gira

1 Kanjoos 14th floor se neeche gira
Girte waqt usne apni ghar ki khirki me apni wife ko roti pakate hue dekha, to chilla k bola
MERI ROTI NAHI PAKANA!

by Pak101.com (few years ago!)
Memon K Valimay May

MEMON K VALIMAY May,
Bar Bar PANI Pesh Kia Ja Rha Tha,
Tang Akar 1 Aadmi Nay Kaha:
Janab Halaq May Pani Phans Gya Hai Kia Thori Si BIRYANI Milay Gi;-)

by Pak101.com (few years ago!)
Based on the telenor ad

Based on the telenor ad:

Biwi: Suna hy catch ch0rnay k mamlay me aap baray dil phenk thay..ap k bhai umer akmal bta rahay thay

Der raat tk sattaybaz0n k sath bethe rehte the..ap ki ammi ko call ki thi wo bta rahi theen..

Kamran: kya sara credit aj hi khtm krdya?

Biwi: Ahan…

Han tou yeh r0ss tayl0r k0n tha

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bhabhi ko mar dia

1 Snta ne apni bhabi ko jan se mar diya. Logo ne
pucha k tum ne apni bhabi ko Q mara?
snta bola:
O yar mai jis-se b puchta k tum phone pe kis-se
bat kr rha h to wo khta. Teri bhabhi

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Not at home

m not at home, so plz send me a load 30 rupes, or
share me waiting plz yar
.
/
.
/
.
.
Agr es tarah k koi msg kre to samj lo k jhoot bool
raha hea.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook