Tumhe pata hai Mere papa
Santa: Tumhe pata hai Mere papa ek ungli se 8logo Ko Utha sakte hai
Banta:wow! Wo kaise?
santa: Qki Mere papa Lift Operator hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 998 views
Similar Jokes
Girl friend aur police me kia cheez commen hai.
.
.
.
.
Socho
.
.
.
Nai pata
o donon hi paisa le kar chor dete hain
by Sabir shah (few years ago!)
Girl: Is Dress Ka Kya Price Hai
Shopkeeper: Sirf 5 Kiss
Girl: Aur Us Dress Ka
Shopkeeper:10 Kiss
Girl: Dono Pack Kar Do Bill Papa Dege
by Pak101.com (few years ago!)
Delivery k baad bachche ki mutthi band thi,
Muthi khol k dekha gaya to usme iPill ka tablet tha or hath me likha tha,
Jako rakhe saiya mar sake na koy
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar k ghar chor aagya Sardar ne dekha to chor bhaga
Sardar bhagta bhagta chor sy b agay NIKAL gya
.
.
.
.
.
Sardar: Aik tay chori utto Saday nal RESSAN… ?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan Photo Studio main Gaya,
Us ne ek baat kahi jisay sun kar Photographer Pagal ho gaya.
Pathan: Oh yara!!! Ek Passport size photo lena par us main Shoes bhi aana chahiyen.
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Kanjoos 14th floor se neeche gira
Girte waqt usne apni ghar ki khirki me apni wife ko roti pakate hue dekha, to chilla k bola
MERI ROTI NAHI PAKANA!
by Pak101.com (few years ago!)
MEMON K VALIMAY May,
Bar Bar PANI Pesh Kia Ja Rha Tha,
Tang Akar 1 Aadmi Nay Kaha:
Janab Halaq May Pani Phans Gya Hai Kia Thori Si BIRYANI Milay Gi;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Based on the telenor ad:
Biwi: Suna hy catch ch0rnay k mamlay me aap baray dil phenk thay..ap k bhai umer akmal bta rahay thay
Der raat tk sattaybaz0n k sath bethe rehte the..ap ki ammi ko call ki thi wo bta rahi theen..
Kamran: kya sara credit aj hi khtm krdya?
Biwi: Ahan…
Han tou yeh r0ss tayl0r k0n tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Snta ne apni bhabi ko jan se mar diya. Logo ne
pucha k tum ne apni bhabi ko Q mara?
snta bola:
O yar mai jis-se b puchta k tum phone pe kis-se
bat kr rha h to wo khta. Teri bhabhi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
m not at home, so plz send me a load 30 rupes, or
share me waiting plz yar
.
/
.
/
.
.
Agr es tarah k koi msg kre to samj lo k jhoot bool
raha hea.
by Tanveer Hussain (few years ago!)