11 rupe main pore 1100 sms
Ladke wale Ladki k ghar aaye Or Pucha...
'Ladki kuch karti bhi hai...??'
Ladki ki Maa - Han Ji...
11 Rupes Main Pure 1100 SMS Krti hai wo bhi 7 din
me..
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 846 views
Similar Jokes
Aik Pathan Dosry Sa Apko Kabi Kisi Sa Pyar Hoia Hia?
Haan Yar Per Wo Manti Hi Nahi
Acha Kia Khati Hia?
Khati Hia
I Love U
Na Jana Ya Ullu Ka Patha U Kon Hia…….:-)
by Pak101.com (few years ago!)
99 sal ka Sardar
SWARG ki raunak aur sundar apsarao ko dekh kar bola-
Ye Ramdev baba k chakr me na para hota to 30 sal pahle hi chala ata...
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Baap:beta koi bat nhi tmhari qismat me fail hona likha tha ho gye Beta:ye to acha hua dad maine pura saal nai padha warna sari mehnat bekar ho jati.
by Pak101.com (few years ago!)
A BOY on DATE With GIRL in BMW.
Jaan, Maine tumse ek baat chupayi hai. I’m already married.
Girl: oh, Tumne to dara diya, Main Samjhi BMW tumhari Nahi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Chand bhi kiya ajeeb cheze hy
.
.
.
zalim jis me
.
.
.
.
bachpan me Mamu & Jawani me Januuu Nazar Ata hyyyy
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Height of Insult on FB *
.
.
GirL : " Why U LIKE aLL my Comments, Posts & Photos?"
.
... .
.
.
.
BoY : " BeCoz, I wanna See UnLike On Them aLL..!!! " :-P :D
by Pak101.com (few years ago!)
Santa to Banta – Dr ne kaha tha k tv cabel se
bache kharab hote hai aur padhai b nai krte, maine
cabel katwa diya,
Banta: Good. Ye to bahut aachi baat hai,
Santa: Ab maine dish tv laga liya hai!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Some say Whisky is Risky,
Some say Whisky bina Zindagi Miss ki,
But .. Rum, Beer ya ho Whisky,
Koi Nhi Grlfrnd se Zyada Risky !
Aaj Iski, kal pata nhi Kisky
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Pehli Martba Namaz Parhne Gaya
Uska Nam Rahmatullah
Tha
Imam Ne Salam Phera
Asalam o
Alekum Wa
Rahmatullah
Pathan:
Wa Alekum Salam
Molvi Sahib Mehrbani.:
by Abdul Hannan (few years ago!)
Maalik:-are raamu aaj tumne roti main kitna saare ghee laga diya..
Naukar:-are saahab maaf karna shayad galti se maine apni roti aapko de di hai,
by Pak101.com (few years ago!)