kya moh-maya hai!!
kya moh-maya hai!!
Apna baccha roye to dil me dard hota he aur dusre ka roye to sir me..
Apni biwi roye to sir me dard hota heaur dusre ki roye to dil me
by Pak101.com (few years ago!) / 1065 views
Similar Jokes
Teacher:
2 Aisi Cheezo K Naam Batao Jinhe Nashte Me Nhi Kha Sakte
Sardarji: Sir! Lunch Or Dinner.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:Suit acha pehna he
Girl:Thnx
Boy:lipstik boht achi lagai he
Girl:Thnx
Boy:make up bhi boht acha kiya he
Girl:Thnx bhaiya”
Boy: Sohni fair v nai lagdi pai.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar tujhe bus mein thapad kyun pada?
Banta: Pata nahin yaar, meri photo neeche gir gayee thi, maine kaha behen ji zara saadi upar KaRNa photo leni hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
25th december se a raha hai Pakistan
Ghambir: Mera koi puuchay to bol dena abhee abhee kholi ke saath bahir nikla hai ….
phone ghar per hi bhuul gaya hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Banta: Have you ever seen A lie detector?
Santa: Yes I married her....
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ki Biwi ka rang kala tha
Biwi ne Red Colour ki sarhi pehni or Sardar se pucha
Me kesi lag rhi hn
Sardar muskuraty huwy bikul CHRIS GAYLE
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Bacha Apni Maa Se Pitney k Baad
Papa Aap Ne Koi KaLa ilm Seekha hai Kya?
Papa: NAhi Beta
Bacha phir itni Zalim Bala Pakri Kese.. ?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek charsi ki bakri gum ho gai bohat talash kya magar nhi mili,
Sham ko ghar aaya tou bakri samne bandhi hui thi,
Ghuse mai aa kar bakri zibah kar di,
Khud bhi khai or doston ko bhi khilai,
Jab subha so kar utha tou dekha bari sahi salamat khari thi,
Aur kuta gayeb tha……
by Mazhar Khan (few years ago!)
SARDAR:
Batao aisa kiya karen k Saanp bhi mar jaye aur Laathi bhi na tootay ?
,
,
PATHAN:
Jootay se maar do:)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Doctor ne pathan ko samjhaya k agar wo roz 3 km chalay to 1 saal mein 50 kg wazan kam ho jayega.
1 saal baad pathan ne doctor ko call ki: wazan to kam ho gayi magar 1 problm ho gayee.
Dr: wat problm.
Pathan: khocha ham apna ghar se 1100km door pohanch gya ho
by hearthackervsgirls (few years ago!)