Ek Baar Santa Ne Ek Chhote Bache
Ek Baar Santa Ne Ek Chhote Bache Se pucha- Apke Papa Ka Kya Naam He.?
Bacha Bola- Abhi Naam Nhi Rakha,
Bas Pyar Se Papa-Papa Kehte
by Pak101.com (few years ago!) / 964 views
Similar Jokes
PRINCIPAL :Agar koi ladka girls hostel mein gaya toh first time 100 Rs fine, 2nd time 200 Rs. Fine and 3rd time 500.
MUNNA BHAI :Boley to Monthly paas ka kya lega Mamu
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek larki class me gana ga rahi thi
O ZARA zara TOUCH ME touch me touch me!
Tabhi 1 larka utha or larki ko chu lia or
Bola himmat hy to aage Gaa k dikha!!
by Abdul Sami (few years ago!)
Sheikh: Pent Di Silai Kini Hy?
Tailor: 400 Rs.
Sheikh: Tey Nikar Di?
Tailor: Rs 200
Sheikh: Nikar E C Dey,
Lambai Pairan Tak Rakhin, Namaz Vi Parhni Hondi Ay…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar ji agr apki
bivi ko jin chimat
jaye tu.
aap kia kro ge?”
Sardar:
“Mein ki krna ay,
ghalti jin di ay
apnye pugtey:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: Shirt Ka Kapda Dikhao
Salesman: Plane Main Dikhav??
Santa: Nahi Helicopter Main Dikha
Saale Bander Ki Aulad Sardar Dekha Nahi Ke Mazak Chalu
by Pak101.com (few years ago!)
Husband to a newly wed wife!
I could go to the end of the world for you
Wife:Thanks,but promise me
you will stay there for the rest of your life
by Pak101.com (few years ago!)
Aisi-ki- taisi kab hoti hai?
Kab lagta hai ki ab to bhagwan bhi nai bacha sakta
.
.
.
Ans:-jab DAST lage our pajame ka naada na khule
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardar ki chatri me hole
tha,
kisine pucha,umbrella me hole
kyu?
Sardar bola,Oye barish ruk
jayegi to pata kaise chalega.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Police:
Tumhe Kal Subah 5 Baje
Phansi Di Jayegi
Sardar: HA HA HA!
Police: Kyo Hass Rahe Ho?
Sardar: Mein To Subah 8 Baje Utthta Hoon
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Zara Mujay Apna Mobile Dikhana.
Husband: Wait,
Us Ko me on To Kr Lu.
Delete Videos
Delete Pictures
Delete Private Folders
Delete Nmbers
Delete All Messages
Delete Delete Delete Delete Delete Delete .
Format Memory Card .
Yeh Lo… .
Wife: acha 10 Baj Gaye Hn… Bs Time He Dekhna Tha, THnX
by hearthackervsgirls (few years ago!)