A pathan said to his friend
A pathan said to his friend: “mujhy smajh nahi aati k log maheena maheena kaisy nhi nahatay? Mujhy to 28 din k bad kharish hona shuru ho jati hai”.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 846 views
Similar Jokes
Master G Bachy Ka Lunch Kha Gaya.
Master G: Beta Ghar Ja Kar Mera Naam To Nahi Bataogy?
Bacha masumiyat sy: Master G Main Ammi Sy Kahun Ga
Ke Meri Roti Kutta Kha Gaya...
by Pak101.com (few years ago!)
Maa doctor se phone par- Mere bache ko current laga hai main kya karun
Dr.- Pehle Aap allah ka Shukr ada kare ki Aap ki taraf Light aa rahi hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan puts his hand on his girlfriend's hand while driving From Islamabad to lahore.
she smiles & says: u can go further.. and
Pathan drives to multan...
by Pak101.com (few years ago!)
1din Papu 4 bje uth gya
Ma-Papu mera putr, Papu mera sher, padh likh k
paisa kamaega dher.
Papu-Na main tera putr, na koi sher, susu karn
utha si, so jaunga fer
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dukan ka malik santa se-grahak ko kbhi khali nhi jane dena! Agr dukaan me vo cheez nhi h to dusri offr kro. Grahak-toilet paper dena.Santa-wo nhi h REGMAL lelo
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan road pe Latrine kar raha tha to police ne pakar lia.
Jb ussey lejane lgay to woh Pathan bola.
Sabot to uthalo
by Abdul Hannan (few years ago!)
Bhale Fb Pe Ladki Ka naam Princess,Angel, sweet girl ya Nazuk Gudiya ho....
.
Lekin
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ghar pe Din me 2 baar Jaru Lagani Hi padti h :D
by Pak101.com (few years ago!)
Solid Insult"
Girl To Slim Boy: Apni Body T0 Dekho Jaise Haddiyan Hi Haddiyan Hon,,
Boy: Isliye Itni Dair Se Soch Raha Hu K Mere Pas Kutti Kun Khari Hy...
by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladka ladki ko dekhne gaya
.
.
.
Ladke ne english me baat karne ki sochi Aur bola- English chalti hai na ?
.
.
.
Ladki sharmate hue-
.
.
.
.
SODA saath ho to DESI bhi chalti hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi nahi karsakta gharwale mana karrahe hai. Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai. Sardar= 1 biwi aur 3 bacche…
by hearthackervsgirls (few years ago!)