1 din papu 4 bje uth gya
1din Papu 4 bje uth gya
Ma-Papu mera putr, Papu mera sher, padh likh k
paisa kamaega dher.
Papu-Na main tera putr, na koi sher, susu karn
utha si, so jaunga fer
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1009 views
Similar Jokes
Sardar-
why r all these people running?
Man- This is a race, the winner will get the cup.
Sardar-If only the winner will get the cup,
why r others running?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Ji Ne Apni
Girlfriend k Kaandhe
Per Haath Rakha Aur
Dheere Se Bole - "I
Love You"
Girlfriend - "Zor Se
Bolo"
Sardar Ji - "Jai Mata
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: Dr saheb apne Nurse bahut achi rakhi hai Uska Hath lagte hi maine teek ho gaya
Dr: janta hu thappad Ki awaz Mujhe b Suni di thi
by Pak101.com (few years ago!)
Jyotish ladke ke haath dekhkar bola
“Beta tum bahut padhoge”
Ladka : Saale padh to mein 3 saal se raha hu, ye bata paas kab hounga???
by Pak101.com (few years ago!)
Santa opened A College. Guess the Name of College?
The Name of the the College was: WOMEN`S COLLEGE FOR BOYS
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Pathan Se: Yaar meri saas k birthday hay koi sasti aur achi antique cheez batao jo ussay don.
Pathan: O khucha, aisa karo humara Sussar de do.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
aik darzi zari store par gya or dokandar se bola,bhai sahib kya gale millein gain. Dokandar, han han bhai kune nahi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A begger meets another begger. A software engineer meets another software engineer.Both of them ask the same question to each other.What is the question ? On Which Platform are you Working ?
by Pak101.com (few years ago!)
Man: Sardar jee aap ko garmi lagti hai to kya karte ho?
Sardar: AC k paas ja k baith jata hun
Man: Agar phir bhi garmi lage to?
Sardar: To A/C on kar leta hun
by Mohammad Ali (few years ago!)
When Sonia Gandhi was asked by a newspaper that is she scared of thousands of people going against Congress.
Sonia Gandhi replied in Dabaang Style:
Hazaro se darr nahin lagta Sahab...
.
.
.
.
Hazare se lagta hai.."
by Pak101.com (few years ago!)