Ek Mental Hospital Mein
Ek Mental Hospital Mein Saare Pagal Ro Rahe The.
Ek Pagal Chup-Chap So Raha Tha.
Doctor Ne Puchha: “Tum Kyun Shanti Se Soye Ho?”
Pagal: “Main Mar Chuka Hoon, Isliye To Sab Ro Rahe Hai“
by Pak101.com (few years ago!) / 946 views
Similar Jokes
Teacher: Aaj tum late kyu aaye? School 7 baje shuru hota he.
Funny Kid: Madam, Aap meri fikar mat kia karo, School shuru karwa dia karo.
by Pak101.com (few years ago!)
A girl asked her friend why are you wearing a wedding ring in the wrong
finger? The other answered To
show other that I was married to the
wrong person.'
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar mujhe safar me neend nai ati
Pathan:to tum rabi ul awal me so liya karo.
by Sabir shah (few years ago!)
Two blondes are talking to each other:
- When you make love, do you speak with your husband?
- If he calls me.
by Kamran (few years ago!)
Girl to Baba-If I kiss a boy to kya hoga?
Baba- Narak mein jaogi sidhe?
Girl-Acha agar ap ko kiss karun toh?
Baba-Chalak ladki swarg mein jana chahti hai!
by Pak101.com (few years ago!)
A Sardarji goes to the see Jurassic Park and when the Dinosaurs start approaching he is cowering in his seat when his friend asks him "Kyon Sardarji, kya baat hai? Dar kyon lag raha hai cinema hi to hai"
Sardarji replies "Aadmi hoon aur akkal hai, pata hai ki cinema hai lekin voh to janwar hai, usko kya pata "
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan to Sardar: Mai ne aisi dawayi banayi hai, jese pee kar insaan sach bolne lagta hai, tum pee kar dekhlo
.
Sardar (dawayi pee kar): Aaakh tuu yai tu tail hai
.
Pathan: Dekha tum ne sach bola, yai waqayi tail hai
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Pathan Asked A Doctor :
Milk Pene Se Rung Gora Hota Hai
Doctor:
Han Milk Me Calcium Hota Hai
Isliye
Pathan :
Chal Jhoote Phir Bhains Ka
Bacha Kala Q Hota Hai ?
by Pak101.com (few years ago!)
pathan ny ek college khola...par kisi ny admission nai lya .........pata hy Q????sub confused thy
.
.
.
.
.
.
.
college ka name tha "WOMEN DEGREE COLLEGE FOR BOYS"
by sarmad abbas (few years ago!)
Punjabi Dieting Plan
7:30am : 1 bread, half boiledegg
10am : 1 cup green Tea
12pm : half cup boiled chanay
1pm : 1 banana
5pm : 1 Cup Tea without sugar
7pm : 1 cup skim milk
9pm : Green Tea
10:00pm : Johnnie Walker
11:45pm : Chicken Tikka, Butter Naan, Makhni Paneer,Butter Chicken, Dal Makhni, Chocolate
Cake, Gulab Jamun..
..
Dieting di maaa di.
by Pak101.com (few years ago!)