Teacher and Student
Teacher: Zameen par rehne wali janwer bacche deti hai, Hawa mein urne wali andey deti hai!
Woh konsi cheez hai jo hawa mai bhi urti hai or bacche bhi deti hai??
Student: “Air Hostess!”
by Pak101.com (few years ago!) / 892 views
Similar Jokes
Sardar: I sent Love letters to my Girl Friend everyday for 3 years !
Friend: Then what happenned ?
Sardar: She Married the ‘Postman’
by Mazhar Khan (few years ago!)
A Sardarji goes to a hotel and eats heartily. After eating he goes to wash his hands but starts washing the basin instead.
The manager comes running and asks him, "Prahji, aap kya kar raheho?"
To this the man replies, "Oye, tumne hi to idhar board lagaya hai, "Wash Basin".
by shahzad (few years ago!)
1 girl ask 2 pappu : woh kia hai jo cow k paas 4 or mere paas 2 hain?
pappu : legs
Girl : woh kia hai jo tumhari pant main hai aur meri pant mein nahi hai?
pappu: paisay
Girl : woh kia hai jo log din main karne k bajaye ko raat bistar pe kartay hain
pappu: neend puri karte hain
girl : woh kia hai jo larki pehli daffa karwate huye pain
ki wajah se roti hai?
pappu : kaan main ched
MORAL : aap bhi apni zehniat pappu ki tarhan saaf rakhain
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar:Bhai Saheb 1 KalaBulb Dena!
Shopkeeper:Aap Kale Bulb Ka
Kia Karoge?
Sardar:Dopehr Mein Sone
K Liye Andhera Karna Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: In my dreams rats play football every night
Doctor: take this tablet you will be OK
Saradar: Can I take tomorrow, tonight is final match
by Pak101.com (few years ago!)
Question: “Government Hospital Ke Doctor Aur Marij Mein Kya Similarity Hai?”
Answer: “Doctor Nurse Pe Aur Marij Farsh Pe Marta Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
A cop pulls a guy over
Sir, why were you speeding?
Officer, I wanted to get home quickly, before I became really drunk.
by Pak101.com (few years ago!)
Bhanja:Mujhe 200/Rs. Do,
Mama:Tujhe Rupaye Ki Nahi AQal Ki Zarurat Hai,
Bhanja:Ab mai Apse Wahi Cheez to Mangunga Jo
Apke Paas Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy:- Jaanu Humare Pyaar Ke Bare Me Kisi Ko
Mat Batana…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Girl:- Tumhari Bahen Ko
To Zaroor Bataungi.
Kehti Thi Koi “Kutta” Hi Hoga Jo Tujhse Pyaar Karega
by Mohammad Ali (few years ago!)
B.V Ne Shohar ko Cal ki: Kahn Hain Ap
Shohar:Tmhen Wo Gold Shop Yad Hy,Jahan Tmhen 1 Diamnd ka Set Pasand Aya Tha
Or merey pas pesy nhi thy k woh le sakon.or me ne kaha tha k darling me ek din tmhrey liye ye kharidon ga.
B.V:khush Hote Hue Han Mujhe Yad Hy
Shohar:Ma Us k 7 Wali Shop me Baal Ktwa Rha Hun.sms smile
by hearthackervsgirls (few years ago!)