student
Har Sawal Se Dat Kar Ladna,
Fekne Me Kami Mat Karna,
Mouka Mila To Peche Bhi Dekhna,
Aur Ek Baath Yaad Rakhna,
Aage Wala Ka Paper Apna Samajhna
by inayat khan (few years ago!) / 869 views
Similar Jokes
Postman Doorbell Bajata Hai.
Ek Bachha Mooh Mein Cigarette Liye Aur Hath Mein Beer Glass
Pakde Hue Bahar Nikla.
Postman: “Beta, Papa Hai ?”
Bachha: “Abe Bhootni Ke, Mujhe Dekh Ke Lagta Hai Baap Ghar Pe Hoga“
by Pak101.com (few years ago!)
Pati: aaj sunday hai aur aish karna. movie ke liye 3 ticket laayaa hoon.
Patni: teen kyu?
Pati: tumhe aur tumhaare maata pitaa ke liye
by Pak101.com (few years ago!)
1 aadmi apne bete k liye 1 ROBOT
laya
jo jooth bolne par THAPAD marta tha.
Beta- Papa aaj me school nahi jaunga mere pet me
dard he (Sattaak...)
Baap- Dekha tune jooth bola
isliye tuje saza mili,
me jab tere jitna tha to kabhijooth nahi bolta tha.
(Sattaak...)
Wife (haste huye boli) Aap hi ka beta h
(Sattaak...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa angoor baech raha tha
1 admi bola k sary angoor tol k dedo!
Santa : nahi yar jao yahan se mai tumko sub angoor nahi baech sakta
Admi : mager keon nhi de sakte ?
Santa:ager mai sarey angoor tum ko baych dunga to pura din kiya bechunga
by tahir bashir (few years ago!)
Dad’s writes on son’s facebook wall:
Dear Son, how are you? All are fine here. We miss you a lot.
Please turn off the computer and come down for dinner.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: agar electricity nahi hota to kya hota?
Banta: raat mein candle light mein TV dekhna padta tha
by Pak101.com (few years ago!)
1 Chor,Police se chupta hua 1 tuti Qabr me lait gya.Qareeb se kuch Pathan guzray to unho ne socha ke shayed log Mayat par Matti dalna bhool gaye.
Fatta fatt Matti dalna shuru kar di. Chor bola:
“Bachao Bachao”
Pathan:
“Oh Khocha Jaldi Jaldi Matti daalo is par to Azaab shuru ho gaya ha..
by Pak101.com (few years ago!)
Father: What about your result?
Son: Dad, Principal's son failed..
Father: What about yo?
Son: Dad, doctor's daughter also failed..
Father: Well what about you?
Son: I am not Zardari's son, I am also failed..
by Pak101.com (few years ago!)
Really Girls are very Smart...=P
.
Girl: Apple ka Rate kya hai?
.
Applewala: 100 Rs ke 10,
.
Girl: kuch kam karo na plz..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Applwala: Acha aap 80 ke 8 lelo
.
.
.
.
.
.
Girl: Thanku,
dedo...
ye huyi na Baat... :p =D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Do judwa baache kamare me baithe the
Ek haans ke lot pot ho raha tha aur dusra udaas tha
Dad : Tum itna kyun haans rahe ho
Son : Mummy ne itni thand me dono baar isi ko nehla diya!
by Pak101.com (few years ago!)