Santa : Cheel ko English main Kya Kehte Hain.
Santa : Cheel ko English main Kya Kehte Hain.
Banta : Eagle
Santa : Agar cheel bimar ho jaye to? Banta : Illeagal...
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1010 views
Similar Jokes
Dad: Kyu Ro Rahe Ho Beta?
Chintu: Teachar Ne Mara..!
Dad: Tumne kuch Galti Ki Hogi.!!
Chintu: Nhi dady Mai Toh Aaram se So Raha Tha..!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek husband god se bola, “India se Russia tak pakki sadak banwa dijiye.”
God bole, “mushkil hai kuch aur maang lo.”
Husband bola, “To phir aap meri wife ko samajhdaar aur aagyakari bana dijiye.”
God bole, “sadak single banana hai ya double.”
by Pak101.com (few years ago!)
Wikipedia: I know everything
Google: I have everything
Facebook: I know everybody
Internet: without me u r no body
.
.
.
.
.
.
Electricity: Awaaz Niche.
by @irha@ (few years ago!)
Boy : Mein tumhay gallay lga Sakta hoo, withOut touching !
.
Girl : Impossible
.
Boy : Lagi shartt ek “Pepsi” Ki ??
.
Girl : Ok
.
Boy ne zor Se gallay lgaya …
.
Girl : Hey ! You touched me
.
.
.
Boy : han to ro q rahi ho???
laa rha hoo na pepsi. :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher to Pathan: 10 Fruits k Naam Batao?
Pathan:
5 Amrood
5 Aanar. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Admi Khada Apne Kaan Ko Chaabi (Key) Se Khujla Raha Tha.
Santa Ne Usko Dekha, Kuch Socha Aur Uske Pass Jake Bola
Santa: “Bhai Sahab, Agar Aap Start Nahi Ho Rahe Te Pichhe Se Dhakka Laga Du?“
by Pak101.com (few years ago!)
My wife treats me like GOD.! She
makes NO notice of my exi
stence till she wants some thing
by Pak101.com (few years ago!)
2 admi motor cycle par pankha ly kar ja rahe
they ,
Ek sardar ne dekh liya or 500 ki texi karwai or un
ke pichey lag gya, Kuch fasle par un ko roka or
donon ko 1,1 lagai or bola,
bijli agy nai labdi tusi
sakootaran te vi pakhey laey hoay ney!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baap ne betay se kaha :
'dekho ye aaj tumhari teacher ki taraf se mujhe 1 letter mila he....'
Beta : 'aap bay-fikar rahen, mein ammi ko nahi bataon ga.
by Pak101.com (few years ago!)
pathan ki girlfriend ne usko message
kiya “i miss u”
.
bohut dair sochny k baad pathan nay
jawaab diya:
“i student u”
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)