Wi-fi Signal

Kal Achanak wi-fi ka signal band ho gaya, fir kuchh chhanbin karne par pata chala ki.....
.
.
.
.
.
.
.
padosi ne bill nahi bhara. Duniyan me bhi kaise kaise kangal aur Gair Jimmedar logg bhare pade hai.
Pura Din kharab ho gaya yaar.....

by lescol (few years ago!) / 1234 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

I LOVE YOu

Pathan ki beti ko kisi ne sms kia
I LOVE YOu
Pathan Ghussy me beti se kehta he:
jis ne sms kia hai usy me dekh lunga filhal tum us ka sms usy wapis bhej do.

by lescol (few years ago!)
He haha

Koyla Film aur Koyla Ghotala Mein kya similarity hai ??
Socho
.
.
.
.
.
.

Socho socho
.
.
.
.

.
.
.
.
.
Haar gaye na
Ans :- DONO HI MOVIES KA HERO GOONGA HAI

by pinkey (few years ago!)
Santa is driving a jeep in a jungle

Santa is driving a jeep in a jungle. Tourist: How do we escape if lion comes now? Santa: Give right indicator and turn left.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Helmet Pehen K

Santa Helmet Pehen K Bahar Nikla To Police Ne Kaha-Nikaal 50rs..

Santa-Abe Maine Helmet Pehni To He_

Police-Abe, Par Scooter Kaha Hai?

by Pak101.com (few years ago!)
Goli maar day

Pathan to 2nd Pathan: Yaar koi aisa Gift bata jo teri bhabhi k seedha Dil par lagay.




2nd Pathan: Goli maar day.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Punjab Police ka jalwa...

Punjab Police ka jalwa...

Santa Taalaab me nanga naha raha tha..

Police-Chal oye baahar aakar kapde pehen le teri Talaashi leni hai..

by Pak101.com (few years ago!)
Pending Pyaar

Meri mohabbt ka bhi kya ENDING tha.. meri mohabbt ka bhi kya ENDING thaprapose kiya tha mene use SMS pe jo uske SHADI tak PENDING tha..

by Pak101.com (few years ago!)
Biwi Marwane Ki Mast Tarkeeb

Bank Lootne Ke Baad Daku Clerk Se,

Daku: “Tumne Mujhe Dekha?”
Clerk: Haan”

Daku: “Shoot Him”
Phir Cashier Se Pucha,

Daku: “Aur Tumne?”
Cashier: “Haan Dekha”
Daku: “Shoot Him”

Phir Usne Santa Se Pucha,
Daku: “Aur Tumne Dekha?”

Santa: “Nahi, Maine Nahi Dekha, Par Meri Biwi Ne Dekha Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
A Boy and Girl sitting in a cafe

A Boy and Girl sitting in a cafe girl's mother see
her with a boy and calls her...

MOM - kahan par hai?

... GIRL- exam de rahi hu.

MOM- agar is exam ka result ayaa toh jaan se maar dungi

by Pak101.com (few years ago!)
Bewaah aurat

Friend:wo konsi aura hai jise har waqt pta hota hai k uska shohar kahan hai.:-


sardar:bewaah aurat

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Pappu asked 1 question

Ek bar ek ladka samosa

A Tiger was giving wedding p..

Ek pagal dusere se

One friday night

Masjid Ke Bahar Chppal Rakhn..

Mohabbat ISHQ Pyar

Aik Din Aik Pathan Ki Apne B..

Aati Thi Jaathi Thi

Shadi Se Pahle Girlfirend

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook