Husband: Kal mere khawab
Husband: Kal mere khawab ma ek lrki aye thi.
Wah!Kia larki thi.
Wife: Akeli ayee hogi?
Husband: Tm ko kese pata?
Wife: Uska husband mere khawab me aya tha’
by Pak101.com (few years ago!) / 1142 views
Similar Jokes
A young boy Died, his mother Cried abi mere BACHE ne dikha hi kiy tha ,
Paros ke larki kaan me boli,
Don’t Worry Aunty!! Me ne sab kuch Dikha Diya Tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Lebrary me bahut khamoshi thi k achanak se aik punjabi ne zoor se paad maar dia
teacher:ye kia hai?
Punjabi:khamoshi ka bycot
by Sabir shah (few years ago!)
Aik Shakhs (doosray say): Mein M.A pas hon.
Doosra shakhs mein poori ABC pas hon.
Amir (Nasir say): kia tum English jantay ho?
Nasir: han agar Urdu mein boli jaye.
Aik dost (doosray dost say):Meri aankh mein dard hai koi ilaaj batao.
Doosra dost: meray dant mein dard tha, mein nay nikalwa dia tum bhi aisa hi karo.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
3 CHIPKALYAN Deewar Par Ja Rahi Thi,
Ek Ne GANA Sunaya,
Baqi Do GIR GAEEN!
Socho Q?
Aur Socho
Ans:
Q K Baqi Do Ne….
TALYAAN Bajain
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pagal chinese se: tum american ho?
Chinese: nhi main chinese hu!
Pagal: nhi tum american ho.
chinese gusse me: haan main american hu Pagal:
lagte to chinese ho.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
How Can You Recognize A Sardar In The Scientists
Oh Its Easy
He Will Built A Generator
That Will Use Electricity To Get Started
by Pak101.com (few years ago!)
Bubbli:
Maa aj me ne ek larke ko
Bewakoof bnaya
Anti Misba:
Wo Kese?
Bubbli:
Main ne us ka 500 ka note
Apni sandal me chupa lya
Ur wo 2 ghante meri brazier mei
Dhoondta rha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Galileo Use Lamp 2 Study...
.
.
Graham Bell Use Candle 2 Study...
.
.
Shakespeare Use Street Lyt 2 Study...
.
.
.
.
.
Moral- Sab Apne Jaise Hi The,
Din Me Tym Paas Karte Or Raat Me drama bazi ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
A little girl had just finished her first week of
school. "I'm just wasting my time," she said to her
mother.
"I can't read, I can't write and they won't let me
talk!"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
CONSTABLE:SIR,KL RAT KEDIYO NE JAIL ME RAMAYN KI TI.
JAILR:TO ESME PARESAN HONE KI KYA BAT HE?
CONS:SR,HNUMAN BNA KAIDI ABI TK SANJIVNI LEKAR WAPAS NAHI AYA.
by Pak101.com (few years ago!)