Bania’s son: Daddy meri door
Bania’s son: Daddy meri door ki nazar kharab hai SPECKS banwa do.
Kanjoos Bania took him outside & said: Woh dekh kya hai?
Son: Suraj
Kanjoos Bania: Abbe ullu ke patthe, aur kitni dur tak dekhna chahe hai tu.
by Pak101.com (few years ago!) / 1059 views
Similar Jokes
Santa : Oye waiter ek mast chai pilao jo pura badan hila de.
Waiter : Hamare yahan gaai ka dhoodh aata hai.... Madhuri ka nahin.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek chuha shrab k drum me gir
gya,
.
.
.
.
.
bahar nikal kar mast hokar sath
mai soye hui Billi ki puchh pe
pao rakh kr bola:"
.
.
.
.
.
.
.
UTH MUNNI, CHULBUL PANDEY TERA DANCE DEKHNE AAYA
HAI":p :O :D
by Pak101.com (few years ago!)
Exam + Rawdy Rathore
"
"
Jo Mai Padhta Hu 'Wo Mai Likhta Hu,
or
Jo Mai Nai Padhta Hu'Wo Mai
"Definetly"
Likhta Hu..
by Pak101.com (few years ago!)
"5 Pathan or 1 punjabi Helicopter ki Rasi sy latkay Huway thy",
.
.
.
.
.
.
.
"Pilot: Load zyada hy 1 shaks ko koodna ho ga"
"Ye sun ker Punjabi ny kaha k Rasi ko chorny ki Qurbani main deta hoon
Taaliyan!"
"Ye sun ker sarray pathan Taaliyan bajany lagy"
by lescol (few years ago!)
Student:
Sir log Urdu English men bat krte hen,Math men Q Nhi?
Sir:
Zyada 3,5 na kr 9,2,11 hoja Warna 5,7 dhar dunga 6 k 36 Nazar aynge or 32 k 32 bahir ajynge!
studnt:sir g urdu,english hi theek hy
math waqai bakwas subject hy:
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:
Tum KUTTE per Mazmoon likh
ker lane ka kaha tha
Student:
Mujh 14 Saal k liy jail nai jana
Aap samajh to gaye he hon gaye ;)
hahahaha
by Mazhar Khan (few years ago!)
Nark me bahut se log aram se soo rahe the. .
.
BHAGWAAN - Ye log to nark ki garmi me bhi aram
se so rahe hai. .
.
YAMRAAJ -SAALE U.P. se HAI
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Son:- papa aaj meri giirlfriend ka birthday hai, use kya du.....
Papa:- dikhne me kaisi hai ? Son:- Mast hai.... Papa:- mera no. Dede !
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: I love U. Tm dunya ki sabse khubsurat larki ho.
Girl: Acha per tmhre pechy mjhse b zyada haseen larki khari ha.
Boy turn back bt wahan koi nai tha.
Girl: Agar tum mjhse pyar krte tou kbhi pechy nai murty. . . .
MORAL:
Aby moral woral kch nai bachi tez nikli….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Friends Are like “Priya Gold Biscuit” Haq Se
maango
Girl Friends are like Pepsi Yeh Dil Maange More
Wife is like a medicine Bas Ek hi kaafi hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)