Kirayedar- Malik rat me kamre me
Kirayedar- Malik rat me kamre me chuhe bahot nachate hai.
Malik-Arrey 500 rs kiraya dete ho, itne rupayo me kya SHAKIRA ko nachau fir?
by Pak101.com (few years ago!) / 1137 views
Similar Jokes
Santa: Ye scooty kab li
Banta: Kal raat ko EK ladki mujhe scooty par bahut
dur le gayi aur boli jo chahiye le lo ,
main Scooty le aya.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Punjabi cycle pe faqeer k pas se guzra,
faqeer:ALLAH k naam pe kuch de do.
Faqeer:chal pichay beh tenu k jhootay dewan
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar Dukhi Tha
Kisi Ne Pucha: Kyu Tension Me Ho?
Sardar: Yaar Ek Dost Ko plastic Surgery K Liye 2 Lakh Diye,
Ab Saale Ko Pehchan Nahi pa raha hu
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: 3 idiots film se ap ko kya lesson mila?
Pappu: miss yehi k Enginering parh kr b medical ki bachi phasai ja skti hai.
Miss:shut up & get out.
Bubblo: Miss men btaon?
Miss: Very good. Batao!
Bubblo: Miss Kiss krty huay Naak Beech mn nhi ati.
Miss: U also get out.
Pinki: Miss men btaon?
Miss:i think u r brilliant studnt.. Tm sahi btao gi..
Pinki: Miss doctor k elawa engineer b delivery kr skta hai :)
Miss: Lakh lanat :
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Faqeer: 10 rupiya de do sahab chae piyonga...
..
Admi: Chae tau 5 ki ati hai..
..
Faqeer: girl friend bhi piyege..
..
Admi: Faqeer ne bhi girlfriend bana li?
..
Faqeer: Nhi sahab... Girlfriend ne faqeer bana diya..
:D :D :D
HAHAHAHA
by WAQAR (few years ago!)
SANTA-Inn aalu k parantho mein aalu nazar nahin aa rahe hai
BANTA-Yaar naam par mat ja
Kashmiri pulav mei kabhi kashmir nazar aata hai kya.?
by Pak101.com (few years ago!)
B0y: tumharay pen main ink nae hai kya
Grl: andhay h0 kia?
chal t0 raha hai
B0y : acha t0 apna number t0 likh kr dikha0…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Jab Ladka Ulti Kare To Maa: “Kaha Se Pee Ke Aaya Hai Kameena?”
Or Jab Ladki Ulti Kare To Maa: “Koun Hai Woh Kameena?”
Conclusion: “Boys Are Always Kameene.“
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardr public Bathrom gia
0r 2 ghanty bad nikla
Bahr betha jamadar bola: “40 rupy”
Sardr bola:
me tatti keti aa
Yahoo Ty chat nai.
by Pak101.com (few years ago!)
Govt. School Ke Bache Kisi Ko Ghaseet Ke School Le Ja Rahe The.
Ek Buzurg: “Bachon, Isko Chod Do Ye Khud School Chala Jayega”
Bache: “Baba Ji, Ye Student Nahi Sala Master Hai“
by Pak101.com (few years ago!)