Sardar makes call to airport
Sardar makes call to airport and inquires: How long is journey from Ludhiana to America.
Receptionist replies: 1 second sir.
Sardar disconnects the call and say: Stupid girl is drunk
by Pak101.com (few years ago!) / 967 views
Similar Jokes
Santa : Yaar tune apni Biwi ko Talaak kyon di?
Sardar : Yaar woh badi character less thi..Shaadi mujhse ki aur Baccha Bhagwan se mangti thi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
TEACHER:-Kabir ka koi doha sunao..?
STUDENT:- ganga ji k ghat pe ghatna ghati gambheer, Raheem le gayo Meera ki Pappi fas gaye sant Kabeer...
by Pak101.com (few years ago!)
Hindi Bhai: Ye Gandhi Bapu har note me haste kyun rehte hai?
Funny Gujarati: Simple hai bhai, Royenge to note Geela Nahi ho jayega !
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU-batao raste k dono tarf ped kyu hote he
MOLU-polution kam karne k liye
GOLU-Galat
kyuki agar ped raste me hote to gadiya kase jayegi
by Pak101.com (few years ago!)
Pregnant
Orat Ko Dekh Kr
1 Larki Boli:
Lagta Hy Makan Ban Gia Hy Or Kirayadar B Aa Gia Hy
Pregnant Lady: Mazdor Farigh Hy Tere Ghar Bhej Do
by Mazhar Khan (few years ago!)
DEVDAS Of 2010..
Maa Ne Kaha Face Book Chor Do!
Abba Ne Kaha Night Package Chor Do!
Doston Ne Kaha Mobile Se Balance Churana Chor Do!
Paaro Ne Kaha Dew Peena Chor Do! Aur
Aik Din Aayega Jab Girlfrnd K Bachey Bolengey..
Maamu Ab To Hamari Ammi Ka Peecha Chor Do!
by Pak101.com (few years ago!)
2 pathan masjid mai Namaz parhne gaye.
Namaz ke baad pehla bola: Shukar hai, Jammat mil gaii.
Dosre ne jawab diya: Haan, agar wazu karne chale jate to jamat nikal hi jati.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A sardar learning english introduces his family in the party:
Hi! I am sardar,
this is my sardarni,
he is my kid,
& she is my kidney.
by tanveer hussain (few years ago!)
Policemen: JAIL mæn Kese Aye?
.
Pathan: MEDIA ki LARKI interview ker rahi thi
.
Us k SEENAY per "PRESS" likha tha
.
Mene daba diya bus itni c baat pe me andar.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Admi Ki BV Marr Gai.
Dost Usko Chup Karany K Baad:
"Tuje Kuch Chahiye"?
Admi:
Laptop La De
Dost:
Kiu Khair Hai?
Admi:
Facebook Py Status to "Single" kr dun
by Pak101.com (few years ago!)