character less

Santa : Yaar tune apni Biwi ko Talaak kyon di?

Sardar : Yaar woh badi character less thi..Shaadi mujhse ki aur Baccha Bhagwan se mangti thi.

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1043 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ghanday kapro Se

Aj ke baat

Kisi ko uske uljhay hue baalo,

ganday or mailay kapro ki waja

se ghareeb na samjho.

Ho sakta hai wo Engineer ho or

uske papers ho rahay hon.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Agar is sms ko delete kiya to kutta



Agar is sms ko delete kiya to kutta..

Forward kiya to chutiya..

Save kiya to haraami..

Kuch nahi kiya to gandu..

Reply kiya to bharwa..

Ab ker le jo ker sakta hai..

Ghussa huwa to gand phaar dun ga..

Or muskuraya to chod dun ga..

Or agar mujhe dubara fwd kiya to lulli kaat dun ga.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Do Thappad For The Teacher

Bhola: Itne kum marks? Do thappad marne chahiye.

Pappu: Haan papa, chalo maine us master ka ghar bhi dekh rakha hai.

by Pak101.com (few years ago!)
rani ki terha

wife tumnay mujay shadi say pahlay kio nahi bataya k tumhari pehli hi rani naam ki wife hay ?

husband: maine bataya to tha k mein tume rani ki tarah rakho gaa

by hearthackervsgirls (few years ago!)
wo kam jo baray baray na kar sakay

Wo Kaam Jo Bary Bary
AALIM Na Kr Skay, Aik
Machar Ny Kr Dia.
Lahore Ki Ladies Ko
Adhi Aasteen Sy Pori
Aasteen, Takne Sy
Neechay Shalwar Phr
Socks Tak Pehn Ny Per
Majboor Kr Dia. Karachi,
Multan & Islamabad
Walio Sudhar Jao Ab
Tumhari Baari Hai
(Molvi Dengue.)

by Abdul Hannan (few years ago!)
Bewaah aurat

Friend:wo konsi aura hai jise har waqt pta hota hai k uska shohar kahan hai.:-


sardar:bewaah aurat

by Sabir shah (few years ago!)
come so0n honey

Height of Shock

Maalkin – kya hoa tum 3 din kaam pe nahi ayi ?

Kaam wali – Mem saab maine to facebook pe status update kardia tha ke … ” Going to gaaon for 2 days ”
aapke husband ne comment b kia tha
” have a safe trip, come so0n honey ” :-P

by Mazhar Khan (few years ago!)
Insan sub se zyada mafi kis se

Insan sub se zyada mafi kis se mangta h?
BOSS k samne?
WIFE k samne?
GIRL Frnd k samne?
Nahi?
?
?
Phir
?
?
Bhikari k samne
"Maff Karo Baba,Aage Jao.....

by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar k ghar me billi rhti thi

1 sardar k ghar me billi rhti thi sardar billi se tang akr usy kahi chor aya. gar aya to bili ussy pehly ponch chuki thi.sardar bili ko dobara kahen dor chor k aya bili pher us sy phly gar ponch gai.sardar ko boht gussa aya ab wo bili ko boht hi zyada door chorny gya. wahn sy usny wife ko phon kya.
sardar:bili gar pnch gai ya nhi?
wife:han pnch gai hy
sardar:Us kamini se bol k mujy aker ly jaye mein rasta bhol gya hon.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Malkin: kya hua

Malkin: kya hua tum 3 din kam pe nai aai?

Kamwali: mene to facebook pe update kia tha ki mai gaao ja rhi hu...!

Apke husband ne comment bhi mara tha "Miss u"

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook