After death, man
After death, man asks the hell manager: Can i make a short call to my spouse?
Hell manager: OK.
Man after call: How much should i pay for it?
Hell manager: Nothing, hell to hell is free
by Pak101.com (few years ago!) / 894 views
Similar Jokes
Insaan ka sab se ziyada dil kab jalta hay?
Jab aap original Nokia ka mobile le kar behte hon
aor koi aa kar kahe..China Hy?
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Change this sentence into Future Tense, "I killed a person"
.
Student: The Future tense is "You will go to a jail"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Hey U Know
Which is the best day to propose a girl.. April 1
U Know Why??
If she accept its your luck
otherwise just tell April Foooooll.
by @irha@ (few years ago!)
Teacher Class Mein Papu Se Puchti Hai,
Teacher: “ Chalo Papu Aaj Tum
Batao, Tumhara Favorite Writer
Koun Hai? Papu: “ Mam,
.
Aapki Beti Tina, Jo Mujhe Har
Hafte Ek Achha Letter Likh Ke
Bhejti Hai “ :p
by Pak101.com (few years ago!)
Aik aurat dosri se:me ne bartan dhone k lye sare saban aur har kisam ki sarf istamal kia hai magr ju sub se behter hai wo hai
.
.
.
.
.
.
.shohar.
by Sabir shah (few years ago!)
Argentina ka Messi, Brazil ka Kaka...
Wah waaa wah waaa!!
Argentina ka Messi, Brazil ka Kaka...
Dono team baahar...
Ab karo WAKA WAKA!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Invested 2 Lakhs
In A Business And Suffered Huge Losses
Do U Know What The Business Was?
He Opened A Saloon In Punjab!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek utility store k bahar lambi line thi:
1 Aadmi bar bar line mai ghusta, log usko pakr k peechay phenk dete.
Aadmi: Lage raho, Main Bhi Aaj Store Nahin Kholunga. :-D
by Pak101.com (few years ago!)
X kuzE ME
Apne hath uper uthao ab dono hath jor lo
OK
Ab apni aankhain band karo aur schay dil se DUA karo k?
K?
K?
K?
“YA ALLAH HUMARI PAKISTAN KI LIGHT Aa JAYE” :->
by Mazhar Khan (few years ago!)
molvi: Do you agree to change ur facebook status
from Single to Married ???
Boy: yes yes yes
Girl: yes yes yes
Molvi: you are now husband and wife , you may now
upload ur wedding pics and don’t forget to tag
me..
by Tanveer Hussain (few years ago!)