Senior Doctor Junior Doctor Se

Senior Doctor Junior Doctor Se:
Ward No. 12 Main Behosh Paray Patient Ki Kya Report Hai?

Junior Doctor:Sir Uska Tou Maine Postmortem
Kr Diya

by Pak101.com (few years ago!) / 1033 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ek chote bacche ne apani pregnant

Ek chote bacche ne apani pregnant mummy se pucha : Isme kya hai? Mummy : Issme pyara sa Baby hai. Baccha : Itana pyara tha to khaya kyu ussko? 

by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan

Pathan Petrol Pump Gya
Board Pr Likha tha
mobile Use Kerna Mana Hai
us Ne Mobile Nikala Or Sb Doston Ko Call Kr k kaha
phon mat krna
Main Petrol Pump pe hon

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Mouse To Elephant

Mouse To Elephant:
2 Din K Liye Apni Kameez Dena.

Elephant: “Ha….Ha….Ha…..
Pehney Ga Kya ??”

Mouse: Nahe,Beti Ki Shadi Hay,
Tent Lagwana Hay..

by Pak101.com (few years ago!)
Girl Wearing Very Short Skirt

Girl Wearing Very Short
Skirt

Boy Asks : Won't Ur Mom Say
Anything About Ur Dress . . ?

Girl : My Mom Will Be Very Angry

Coz:I M Wearing Her Dress .

by Pak101.com (few years ago!)
Bhagwaan Aur Insaan

Ek aadmi bhagwaan se bola,
india se America tak pakki sadak banwa dijiye.

Bhagwan bole: bahot mushkil hai kuch aur maang lo.

Aadmi bola: To phir aap meri biwi ko Bahot samajhdaar aur aagyakari bana dijiye.

Bhagwan bole, sadak single banana hai ya double.

by Pak101.com (few years ago!)
Major Rohail ne bank se loan

Major Rohail ne bank se loan le kr car le
Lakin loan wapis na kr ska
Bank walay car le gy
.
.
.
.
Major Rohail: pehle pta hota tu shadi b bank se loan le kr krta

by Pak101.com (few years ago!)
Agar Marvadi Girls Papita beche to

Agar Marvadi Girls Papita beche to Hum Ladko ko Bhot Fayda hoga.
?

Kyuki Ladkio ko ye aawaz lagani Hogi-
Pappi to le lo
Pappi to le lo

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

1st Sardar:
0ye Agar Neend Na Aye To Kya Kia Jae?
2nd Sardar:
Neend Ka Intezaar Karne Se Behtar Hai K Admee So He Jae

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
student life

The life is so short even to complete your sleep, I wonder how people find to study"

by inayat khan (few years ago!)
boy friend

Husband 2 Wife : Did u Have any boyfriend before marriage ??
Wife remains silent ‚¦‚¦

Husband : Mai is Khamoshi ko kya samjhu ??
Wife : Abbe gin ne to De‚¦.

by @irha@ (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook