Mouse To Elephant
Mouse To Elephant:
2 Din K Liye Apni Kameez Dena.
Elephant: “Ha….Ha….Ha…..
Pehney Ga Kya ??”
Mouse: Nahe,Beti Ki Shadi Hay,
Tent Lagwana Hay..
by Pak101.com (few years ago!) / 870 views
Similar Jokes
• Wife: ”Mujhe kisi mehangi jaga le ke chaliye na ji”
.
.
.
Husband: Chalo, tayyar ho jao…”
.
.
.
.
.
Petrol pump chaltay hain
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher: Aaj pehli bar tum class mein
baaten ker rahey ho, Humesha
tum nazren jhuka ke mere lecture sunte thy.
Madam: Aaj Mera SMS package khatam ho gaya hai :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Banta singh : I am so proud of my son. He is at medical school.
Santa singh : what is he studying ?
Banta singh : Oh he"s not studying. They are studying him !
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aapko 2 baten btata hun wo b free me
.
1: ksi ko free me itna free mat kro k wo free me itna free hojae
k free hi na rehne de or Ap free hote hue b free na hon
or wo free me Apko free samajh kr Apko free karde
.
2: ksi se free me itna free hojao k usay free me Apke free honay
ka pata na chalay or usay free me b free na rehne do or wo free
hote hue b free na ho or wo free free me phansa rahe or Ap free me usay free krdo
.
Kuch samajh aya FREE me?.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan:me tmhare lye sb kuch chor dunga.
Girl:waldain bi
pathan:yes
girl:naswar
pathan:baji chalti pherti nazar aoo.shabash
by Sabir shah (few years ago!)
Ek sahebji ghabraye hue aaye aur biwi se bole: “Begam, aaj main office se aa raha tha ki raste mein ek gadha…!”
Itne mein unki bachhi bol uthi: “Mummy, Shyam ne meri gudiya tod di hai.” Pati ne phir kehna shuru kiya “Haan toh begam, main keh raha tha ki raste mein ek gadha…..!”
Itne mein unka ladka bola: “Mummy, Rita ne meri car tod di hai.”
Biwi ghusse mein aakar boli: “Bhagwan ke liye tum sab chup ho jao, mujhe pehle gadhe ki baat sun lene do..!”
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ki Maa Sardar se :
“Uth Ja ,Wekh Sooraj
Kadon da nikal aaya Ae……..”.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sardar :
“Te ki hoya Amma……
O Sonda V te Magrib ton pellhaan A…
by Pak101.com (few years ago!)
1 pthan ne molvi se kch pucha
molvi ne2 thapar laga diya
1 admi ne pthan se puchatmne kya bola molvi ko?
Pthan:ma ne srf pucha k valentine day kinmaz kab ho ge
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Load Shedding K Fawaaid: Generator,UPS & Candle Walo Ko Rozgar Ki Farahmi Bijli Ka Bill Kam Aiga Mobile Charge Na Hone Se Balance & Time Saving TV Na Dakhnay Say Gunaho Ma Kami Sabr Karney Ki Waja Se Jannat Mein Jaaney K Ziyada Imkanat (A Public.
by Pak101.com (few years ago!)
Dukandar ek aurat ko kapre dikha dikha k thak gaya
.
.
.
akhir bola, mujhe afsos hai apko koi kapra pasand nahi aaya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aurat: Koi baat nahi mai to wese bhi sabzi lene aayi thi :P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)