Ek chote bacche ne apani pregnant

Ek chote bacche ne apani pregnant mummy se pucha : Isme kya hai? Mummy : Issme pyara sa Baby hai. Baccha : Itana pyara tha to khaya kyu ussko? 

by Mohammad Ali (few years ago!) / 1056 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

ap buhat bahadur hain

Police:Bibi Ap Bht Bahadur Hain,Ap Ne Dakoo Ko
Bohat Mara.
Lady:Mujhy Kya Pata Tha k Wo Bechara Dakoo Hay,
MeiN To Samjhi K Mera Shohar Dair Sy Ghar aya
hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Halwai se

Pathan: Halwai se,Tum kitne saal se jalebi bna rhy ho!

Halwai: Bare fakhar se 30 saal se,

Pathan:lakh di lanat e Tere kolon aj tak jalebi sidhi nai bani..

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar g 1 Girl k sath chips kha raha tha

Sardar g 1 Girl k sath chips kha raha tha
Girl ne pyar se ankho mai ankhain dal k pocha
kuch feel ker rahe ho?
Sardar: Han tum mujh se ziada chips kha rahi ho.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Why Americans stop printing stamps

Santa: Why Americans stop printing stamps with photo of Pamela Anderson?
Banta: Coz people started licking the wrong side of it for pasting them on the envelopes.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pappu prays for 2 hours

Pappu prays 4 2 hours daily
Hey Bhagwan meri lotery lagade!
After 1 hour bhagwan angrily appears & says
"ticket to lele bhikaari"

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Survey Subject:In how many days a 1000 p

Survey Subject:In how many days a 1000 pgs book cn b read.......?

Writer-6months, Doctor-2mnths, Lawyer-1month, STUDENT-ON THE NIGHT B4 THE EXAM.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Abbreviation SMS



BOYS stands for

B: BADMASHIYON mai sab sai agay
O: OLLU ki tara raat mai jagay
Y: YARIYIAN nebhaye jaan laga ke
S: SHAREEF sirf maa baaf ke samnay

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Happy mother day

Boy:xcuse me.
Girl:g kahye
boy:mere hone wale bachun ki tarf se ap ko happy mother day.

by Sabir shah (few years ago!)
Ghabber peda hote hi

Jab Gabbar paida hua to uski maan ne us se 3-4
thappad lagaye
Gabbar’s Father: Kya baat ho gayi?
Mother: Kambakht paida hote hi pooch raha tha
KTNE AADMI THE…

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Why Pakistanis R Ez To Identify

8 Reasons Why Pakistanis are easy to identify..??
*Everything cooked in ginger garlic paste and onion.
*Re-use of gift wrappers.
*Always arive atleast an hour late to a party.
*All siblings have rhyming names.
*Talk for an hour at the gate when leave someone's house.


*You live with your parents even when you are 40 years old.
*Sofas and carpets are covered with bedsheets.
*Cover everything with plastic even if its a remote control. :-D

by Hina Ali (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook