Girl Wearing Very Short Skirt

Girl Wearing Very Short
Skirt

Boy Asks : Won't Ur Mom Say
Anything About Ur Dress . . ?

Girl : My Mom Will Be Very Angry

Coz:I M Wearing Her Dress .

by Pak101.com (few years ago!) / 1004 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Janu sawera ho gya jago

Satna’s BV: Janu sawera ho gya jago

Banta’s BV: Chaand dhal gya jago

Singh’s BV: Darling it’s dawn get up

Major Rohail’s BV: OYE! Subha ho gae mera husbnd ane wala hai

by Pak101.com (few years ago!)
Paagal Hun Par Itna Bhi Nahi

Pathan Ki Cheque Book Kho Jati Hai, Woh Sochta Hai Ki Bank Ja Kar Bank Manager Ko Bataya Jaye,

Pathan Bank Jata Hai Aur Rote Hue Bank Manager Ko Bolta Hai.

Pathan: “Sir, Meri Cheque Book Kho Gayi Hai”

Bank Manager: “Saavdhaan Ho Jaao, Koi Bhi Tumhare Cheques Par Sign Kar Sakta Hai”

Pathan: “Ohhh Sir, Main Pagal Nahi Hoon, Mene Pehle Se Hi Saare Cheques Par Sign Kiye Hue The“

by Pak101.com (few years ago!)
Teachr 2 studnt

Teachr 2 studnt-past, present, future ka 1example me deti hu or 1tum do

Tchr-"m sundr thi,sundr hu,sundr rhungi.

Stdnt-apko vham tha,vham h or vham rhega.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan India Gya

Pathan India Gya Wahan Barish Ho Rahi Thi, Us Ny Mander Ma Ja K KAALI MAATA Ko Bahir Phank Dya Or Bola, “Kabhi Tu B Naha Liya Kr Bhangan”..;

Pathan India Gya Wahan Barish Ho Rahi Thi,Us Ny Mander Ma Ja KKAALI MAATA Ko Bahir Phank Dya Or Bola, “Kabhi Tu B Naha Liya Kr Bhangan”..;

by Pak101.com (few years ago!)
Baap bête khana kha rahay the

Baap bête khana kha rahay the to betay nay kaha: Abbu….
Baap nay kaha: chup karo khana khatay waqt baat nahi kartay.
Jab dono baap beta nay khana kha lia to baap nay kaha: Beta kia keh rahay the?
Betay nay jawab dia: Abbu Salan mein makhi thi woh kha gaye hain.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar

A man to Sardar : Aao ji chess khelein.
A man to Sardar : Aao ji chess khelein.


Sardar : Tu chal main sports shoes pehen ke aata hun!!

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Yaar maine apni girl friend

SARDAR : Yaar maine apni girl friend ko gift dena hai, kya du?
2ND : Gold ring de de.

1ST : koi badi cheez bata.
2ND : M.R.F ka tyre de de.

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor Ki Dawayi To Vakiye Hi Kamal Ki Thi

Santa Ko Der Se Uthne Ki Aadat Thi, Isliye Wo Hamesha Office Der Se Pahunchta Tha.

Uska Boss Iss Baat Se Bahut Naraj Tha, Akhir Usne Santa Ko Chetavani De Hi Di Aur Kaha,
Boss: “Ya To Tum Jaldi Aao Ya Naukri Chod Do”

Haar Kar Santa Ek Doctor Ke Paas Gaya, Aur Usne Kuch Goliya Di Aur Kaha Ki Ab Tum Samaye Par Jaag Jaoge.

Raat Ko Santa Dawai Kha Kar So Gaya, Subha Jab Wo Utha To Sachmuch Suraj Nahi Nikla Tha,

Dawa Ne To Kamaal Hi Kar Diya Tha, Wo Khush-Khushi Tyaar Hua Aur Samaye Se Thoda Pehle Hi Office Pahunch Gaya,
Usne Apne Boss Se Kaha: “Sir, Doctor Ki Dawa To Kamaal Ki Hai”

Boss Berukhi Se Bole: “Wo To Theek Hai, Lekin Pehle Tum Ye Batao Ke Kal Tum Kaha The?“

by Pak101.com (few years ago!)
Car me baithi 1 Lady ne

Car me baithi 1 Lady ne, 1 bhikhari ko 1 rupya dekar,
dua dene ko kaha!

Bhikhari: Car me to baithi ho, ab kya aasmaan me baithogi?

by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek bar ek chitti ne Hathani ke kan

Ek bar ek chitti ne Hathani ke kan mein kuch kaha toh hathni behos ho gayi.

Phir kisine chitti se pucha ke tune kya kaha?

Chitti Boli: Maine itna hi kaha ke “Main tumhare bacche ki maa banne wali hoon!”

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook