Pathan
Shadi me 1 pathan bohut dair tuk
khana kha raha tha,
kisi ne pocha kab tuk khao gay?
...
Pathan:me to khud kha-kha k dukhi hon,
per kia karon card me likha tha Dinner 7 to 10PM.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 897 views
Similar Jokes
customer:Bhai sahab is underwear ki kya garranty hai?shopkeeper:5 v manjil se kood k dekho,tum phat jayoge par underwear nahi...!!
by Pak101.com (few years ago!)
Husband wife ko English sikha raha tha.
Wife dopehar me husband se: dinner lo Ji.
Husband Jahil ye dinner nahi lunch hai.
Wife: Jahil tu, Tera baap, Tera Sara khandan,
ye raat ka bacha hua khana hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Gadhon Ki Race!....
10..
9..
8..
7..
6..
5..
4..
3..
2..
1..
Fire!..
aray Bhago sms bad main prhna..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband: Ary Munne ko Samjhao, Zid Kar raha hai K
Gadhe Per Bethunga.
Wife: To kya Hua Bacha He to Hai, Zara si Dair ke Liye Peeth Pe Bitha Lo.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Yaar Mujhe logon Ne Social Work Kerne Per ßOht Maara..
dost: SociaL Work?
,
,
,
Pathan: Haan
Mein Ne Qaßristan k Gate Pr WeLcome Ka Board Lga dia Tha
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa: tumhaara beta bilkul tumhaara jaisa hi dikhtaa hai.
Banta: dheere se bol... woh padosi ka beta hai
Santa: agar electricity nahi hota to kya hota?
Banta: raat mein candle light mein TV dekhna padta tha
by Pak101.com (few years ago!)
Husband wife dinner ke liye gaye, hotel mai 1 larki ne husband ko hello kaha.
Wife(ghusse se): Kon thi yeh?
Husband: Tum please mera dimagh kharab na karo, abhi us ko bhi batana hai
ke tum kon ho
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Us ne milne ki b ajeeb sharat rakhi hai
faraz
cycle pe aana aur wo bi bagair seat k
by Sabir shah (few years ago!)
1 Arbi Bath Room me phone pr BAT kr ra tha,PATHAN ne suna to andar jakr arbi ko boht mara, logo ne pucha to Bola. ye kameena Bath Room me TILAWAT kar rha ta.
by itrat batool (few years ago!)
A bird was disturbing a girl all the time. Finally she caught it & decided to kill it cruelly.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
She took it to the top of a building
& dropped it.
"After all Girls are so
intelligent"
by Pak101.com (few years ago!)